دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری دانا

فرهنگی خبرگزاری دانا

تعطیلات کرونایی بهترین فرصت برای تماشای انیمیشن های اسکار 2019 است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: غفلت مسئولان رسانه ملی باعث شنیده شدن صدای غرب گرایان از رسانه ملی می شود.

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزیهای فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری پویش کتاب_در_خانه خبر داد.

شهرام کرمی مدیر مرکز هنرهای نمایشی با انتشار متنی در صفحه مجازی اش، از سمت خود استعفا کرد.

بیش از هشتاد کتاب برای دریافت تسهیلات در سال جاری در دبیرخانه طرح گرنت ثبت و نیمی از آنها موفق به دریافت حمایت برای ترجمه شد.

نیم‌نگاهی به فعالیت هنرمندان کشورهای خارجی و ایرانی نشان می‌دهد که درک و فهم از نقش مسئولیت‌پذیرانه در مقابله با شرایط بحرانی، می‌تواند چه‌قدر متفاوت باشد.

مجری "سمت خدا" از حضور نوروزی این برنامه تلویزیونی خبر داد و بر جدی گرفتن "پویش در خانه بمانیم" تأکید کرد؛ او در جریان گفتگویش به شوخی‌های مبتذل فیلم‌ها و سریال‌های نمایش‌خانگی واکنش نشان داد.

با اعلام محدودیت جدید دولت فرانسه و کاهش تعداد مردم در یک مکان، جشنواره کن اعلام کرد هنوز به برگزاری امسال امیدوار است.

تعدادی از مدیران آموزشگاه های موسیقی کشور با ارسال نامه ای به وزیر ارشاد از وی خواستند تا به دلیل اتفاقات ناشی از بحران ویروس کرونا نسبت به برخی شرایط حمایتی اقدامات لازم را انجام دهد.

تولید فیلم‌های «آخرین دوئل»، «پری دریایی کوچک» و دنباله «عزیزم، من بچه‌ها را کوچک کردم» متوقف شد.

کارگردان «خانه امن» که به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در ژانر جاسوسی امنیتی ساخته می شود اعلام کرد که ساخت این سریال این روزها با تمهیدات ویژه به کار خود ادامه می دهد.

کسی منکر کارکرد سلبریتی ها نیست اما چرا این افراد رفتار مناسبی در این حال و اوضاع از خودشان بروز نمی دهد. به نظر می رسد که این افراد فقط بایستی کمی به اطراف و کشورهای دیگر نگاه کنند و ببیند سلبریتی های این جوامع چه رفتاری در زمان بحران از خود بروز می دهد و با احساس مسئولیت بیشتری به جامعه نگاه کنند.

اولین قسمت از برنامه تلویزیونی «اتفاق» در حالی روی آنتن شبکه سه سیما رونمایی شد که مهمترین ویژگی آن، تفاوت مشهودش با ساختار و قالب برنامه‌های چالشی رضا رشیدپور در سیما بود.

پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به اتفاقات و کشتار مسلمانان در هند پستی را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

سلبریتی ها چه زمانی کنار مردم هستند و چه زمانی نه؟ مردمی که با حمایت هایشان از هنر و هنرمند آن ها را به شهرت و ثروتی می رسانند که جایگاهی اجتماعی نیز به دنبال همین حمایت برای آنان به وجود می آید، اما آیا هنرمندان قدردان این محبت مردم هستند؟ این مسئله در اظهار نظرها و همراهی های آنان با مردم مشخص می شود.

ویدئوی تازه از پشت صحنه پایتخت 6 که همچنان در حال فلیمبرداری است.