جمعه 4 آبان 1403

سیاسی خبرگزاری دانشجو

سیاسی خبرگزاری دانشجو

فرمانده کل ارتش گفت: عملکرد شرکت کنندگان در مسابقات تیراندازی هوا به زمین نیروی هوایی گویای عملکرد فنی و تیمی بسیار بالا و توان و تخصص خلبانان است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این که واهمه‌ای از رویارویی با هیچ قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نداریم، گفت: نیروی دریایی ارتش مسئول تأمین امنیت آب‌های بین‌المللی و پهنه اقیانوس هند است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نودوهفتمین نشست سراسری مسئولان بسیج اساتید استان‌های سراسر کشور با شعار (جهادتبیین و امید آفرینی، پیشگامی در علم و فناوری و تهذیب و تربیت نفسانی) که در تهران حال برگزاری است، اظهار داشت: سازمان بسیج اساتید با ظرفیت‌های علمی و تخصصی گسترده‌ای که در اختیار دارد، آمادگی خود را برای حمایت و تحقق برنامه‌های...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه هیات عمومی دیوان محاسبات کشور به منظور تهیه گزارش تفریغ بودجه 1402، بند‌های مربوط به تبصره هفتم از قانون بودجه 1402 کل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سید احمد رضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور در جلسه هیات عمومی دیوان محاسبات کشور که با حضور دادستان، معاونین، مستشاران، مدیران و حسابرسان کل این نهاد نظارتی برگزار شد، با بیان اینکه گزارش‌های...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته وحدت امروز دوشنبه 19 شهریور 1403 با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری رئیس ستاد، نمایندگان دستگاه‌ها و نهاد‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دفتر مرکزی این نهاد برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین اختری در سخنانی ضمن تاکید بر اثربخشی برنامه‌های ایام هفته وحدت در ایجاد همدلی و مودت میان امت اسلام...

مسعود پزشکیان در اظهاراتی به انتقاد از شرایط مدیریتی کشور پرداخت و تأکید کرد که بسیاری از مشکلات ناشی از خودمان است و ارتباطی به تحریم‌ها ندارد. رئیس‌جمهور نیز در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور بر لزوم جلب مشارکت مردم و حل مشکلات ناترازی برق با همکاری مردم تأکید کرد.

علت قطع شدن برنامه زنده با حضور رئیس جمهور مشخص شد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: شورای اقتصاد صرفاً جایگاهی برای تصویب طرح‌ها نباشد و ضرورت دارد وارد مباحث کارشناسی در حوزه طرح‌های توسعه‌ای و اقتصادی کشور شود.

رئیس جمهور در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر، گفت: توانمندسازی از راهکار‌های موثر مقابله با مواد مخدر است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان در دیدار با سربازان گمنام امام زمان که به مناسبت چهلمین سال تاسیس وزارت اطلاعات انجام شد، اظهار کرد: شما سربازان واقعی این انقلاب هستید، سربازانی که بدون ادعای نام و نان، گمنام برای کشور گام برمی‌دارید و تلاش می‌کنید. وی افزود: ما اگر کاری کنیم که مردم راضی شوند، ولایت، جمهوری اسلامی و نظام را تثبیت می‌کنیم یا به آن خیانت می‌کنیم؟...

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه در آیین اختتامیه مسابقات قرآن و عترت کارکنان نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه برای زنده نگه داشتن نام قرآن، امنیت کشور و شعائر اسلامی شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

وزیر کشور بر نقش هنرمندان و ورزشکاران در ایجاد نشاط و اجرای مسئولیت اجتماعی گروه‌های مرجع تاکید کرد.

دومین نشست از سلسله نشست‌های هوش مصنوعی و حقوق اساسی با موضوع «هوش مصنوعی و نظارت اساسی» در پژوهشکده شورای نگهبان برگزار شد و در این نشست به فرصت‌ها و تهدید‌های ظهور و کاربست هوش مصنوعی در امر نظارت اساسی پرداخته شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در مسابقات تیراندازی هوا به زمین نهاجا گفت: مسابقات تیراندازی، ترازوی سنجش عملکرد خلبانان و کارکنان فنی است.

رئیس‌جمهور در پیامی فرارسیدن سالگرد استقلال کشور دوست، برادر و هم‌زبان جمهوری تاجیکستان را تبریک گفت.

پیکر‌های مطهر 163 شهید دوران دفاع مقدس، طی روز‌های آینده از 3 محور شمالغرب (سردشت، روستای دوله‌تو)، غرب (مهران) و جنوب (مرز شلمچه) مورد استقبال و بدرقه قرار خواهند گرفت.