جمعه 4 آبان 1403

سیاسی خبرگزاری دانشجو

سیاسی خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان در این پیام تبریک که در شبکه ایکس منتشر کرد، نوشت: «پهلوان عزیز ما، روح الله رستمی، در پارالمپیک گل کاشتی و پرچم ایران سرافراز را به اهتزار در آوردی، مدال طلا مبارکت باشد.» روح الله رستمی وزنه‌بردار دسته 80 کیلوگرم کشور عصر جمعه 16 شهریور 1403 به مدال طلای رقابت‌های پاراوزنه‌برداری پارالمپیک 2024 پاریس دست یافت. در ادامه در رقابت‌های...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر مسعود پزشکیان صبح امروز شنبه همراه با سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار عبدالرضا عابد رئیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از این قرارگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) قرار گرفت. وی در بدو ورود پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از نمایشگاه آخرین...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که اولین جلسه علنی مجلس در روز یکشنبه 25 شهریور ماه برگزار خواهد شد. وی افزود: هفته آینده تعدادی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای بررسی دستورکار‌های خود تشکیل جلسه خواهند داد. سلیمی همچنین به بررسی طرح اصلاح ماده 62 آیین‌نامه داخلی مجلس اشاره کرد و گفت: این طرح که یک فوریت آن...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور اعلام کرد: بررسی‌های فنی و تخصصی این نهاد نظارتی نشان می‌دهد از اردیبهشت تا شهریور ماه سال 1402 تعداد 578 هزار نفر واجد شرایط در دهک‌های اول تا سوم تحت پوشش بیمه رایگان صندوق بیمه سلامت همگانی ایرانیان قرار گرفته‌اند و تعداد 4 میلیون و 259 هزار و 106 نفر نیز از طریق سامانه‌های امید و شهروندی نسبت به...

غزلی از سروده‌های رهبر انقلاب با عنوان «شرح حال» با موافقت ایشان، در کتابی به نام «امین شعر انقلاب» تدوین و منتشر شده است.

رئیس جمهور در اولین گفتگوی تلویزیونی با مردم از تعیین اولویت مخارج دولت در استان‌ها از سوی نمایندگان مجلس صحبت کرد؛ موضوعی که اگر دقیق‌تر به آن نگاه کنیم، می‌تواند آثار زیانباری به دنبال داشته باشد.

وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با همتای صربستانی خود، بکارگیری همه سازوکارهای موجود را برای توسعه مناسبات دو کشور بویژه در عرصه اقتصادی و تجاری لازم برشمرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دشمنان در پرونده هسته‌ای ما مدعی شدند که ایران برنامه پنهانی و اعلام نشده هسته‌ای دارد و با این ترفند‌ها از 20 سال گذشته به ما فشار آوردند.

اولین نشست خبری مسعود پزشکیان با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی دوشنبه 26 شهریور 1403 برگزار خواهد شد.

نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران از هفته آینده در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق، گفت: ایران در برابر هرگونه تهدید هوایی آمادگی کاملی دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، سخنان خود را با این عبارات آغاز کرد که دغدغه دین داشته باشید، راستگو باشید و کلامتان سدید باشد و در ادامه گفت: در خطبه قبلی سخن پیرامون مباحث توحیدی بود و این بحث مطرح شد که در مصاف حق و باطل چه کسی برد و چه کسی باخت و با زبان قرآن اثبات کردیم که برنده این میدان...

کنعانی در واکنش به ادعای دادستان کل آمریکا مبنی بر دخالت ایران در انتخابات آمریکا گفت: یک بار دیگر این ادعا‌های تکراری، مغرضانه و بی‌اساس را مردود اعلام می‌کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به بررسی مشکلات ناشی از تأخیر در ابلاغ آیین نامه اعطای وام 800 میلیونی مسکن شهری پرداخت و ضمن انتقاد از این وضعیت، خواستار پاسخگویی بانک مرکزی و پیگیری جدی موضوع در کمیسیون عمران شد.

ایروانی گفت: به‌عنوان قربانی بزرگ سلاح‌های شیمیایی، جمهوری اسلامی ایران قویاً استفاده از سلاح‌های شیمیایی را توسط هرکس، در هرکجا و تحت هر شرایطی محکوم می‌کند.

رضایی با اشاره به تناقض رفتار دولتمردان روسیه در رابطه با ایران به لزوم رفع این ابهامات رفتاری تاکید کرد.