جمعه 4 آبان 1403

سیاسی خبرگزاری دانشجو

سیاسی خبرگزاری دانشجو

سردار نوذری با رد ادعای ارسال موشک‌های ایرانی به روسیه گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به جنگ اوکراین که بار‌ها هم اعلام شده این است که حامی هیچ‌یک از طرفین جنگ نیست.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در دیدار با وزیر کشور بر همکاری این نهاد با دولت آقای پزشکیان تاکید کرد.

کاظمی قمی گفت: عملیات سپاه در هدف قرار دادن گروه‌های تروریستی در عراق، نمایش اقتدار برای ناکامی استکبار و زمینه‌ساز توافقنامه امنیتی ایران و عراق بود.

جلسه هیئت عمومی دیوان محاسبات کشور به منظور بررسی گزارش تفریغ بودجه سال گذشته در حال برگزاریست.

رئیس مجلس افتخار آفرینی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در رقابت‌های جهانی جوانان را تبریک گفت.

افراد در صف تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در پایان مرداد ماه به ترتیب 353984 و 417564 نفر هستند که نسبت به افراد در صف پایان سال 1402 به ترتیب 162 و 48 درصد رشد داشته است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به بزرگنمایی‌های دشمتن در بعد‌های مختلف افزودند: یکی از نتایج بزرگ‌نمایی دشمن این است که فرهنگ او را، رسومات او را، آداب زندگی او را، سبک زندگی او را قبول میکنیم، میپذیریم؛ ببینید، خب، این جنگ روانی دشمن است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: 91 هزار میلیارد تومان وام به برخی کارمندان بانک‌ها اختصاص یافته است. مجلس باید از رئیس کل بانک مرکزی بخواهد که در این خصوص توضیحات کافی ارائه دهد.

سخنگوی دولت با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس تصریح کرد بر اساس اعلام وزیر امور اقتصادی و دارایی، وام دریافتی همه افراد اعم از رئیس و اعضای هیأت مدیره سازمان بورس عودت داده می شود.

رئیس جمهور در آیین تجلیل از پزشکان و داروسازان تاکید کرد: افراد دورافتاده، فقرا، زنان سرپرست خانوار و کسانی که پشتیبانی ندارند، بیش از دیگران در معرض خطرند، وظیفه ما این است که ابتدا به آن‌هایی که دیده نمی‌شوند و در معرض خطرند رسیدگی کنیم و نگذاریم سلامتشان به خطر بیفتد.

کریدور زنگزور یک مسیر حیاتی در منطقه‌ای بین ارمنستان و نخجوان، به یک نقطه حساس و مناقشه‌برانگیز در قفقاز جنوبی تبدیل شده است. نخجوان که بخشی خودمختار از جمهوری آذربایجان است، از طریق این کریدور به آذربایجان متصل می‌شود؛ اما به دلیل موقعیت جغرافیایی و محاصره توسط ارمنستان، ارتباط زمینی مستقیمی با خاک اصلی آذربایجان ندارد. این مسیر از استان سیونیک ارمنستان که گاهی زنگزور نامیده می‌شود،...

چهارصد و شصتمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی «خط حزب‌الله» منتشر شد.

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در اولین سفر خارجی خود روز چهارشنبه عازم عراق خواهد شد.

یک فعال اصلاح طلب گفت: اولویتی که باید به عنوان مهم‌ترین اولویت و هدف مسعود پزشکیان مد نظر باشد، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

دستورالعمل اجرایی نکوداشت پدافند غیرعامل 1403 در 10 ماده از سوی رئیس ستاد کل نیروی مسلح و رئیس کارگروه دائمی پدافند غیرعامل کشور ابلاغ شد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در نامه‌ای به رئیس بانک مرکزی خواستار برخورد با بانک‌های متخلف در دریافت تضامین از متقاضیان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شد.