جمعه 4 آبان 1403

سیاسی خبرگزاری دانشجو

سیاسی خبرگزاری دانشجو

پزشکیان بعد از ظهر امروز (شنبه) در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) حضور یافت و با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور طی پیامی به همتای تاجیکستانی خود سالگرد استقلال این کشور را تبریک گفت.

به گفته رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس، بر اساس طرح ساماندهی اتباع خارجی، پس از بروزرسانی سامانه تعیین مشاغل اتباع خارجی، تنها آن دسته از اتباع که به حضور و کار آنها در واحد‌های تولیدی و خدماتی نیاز باشد ساماندهی می‌شوند و مابقی از کشور ترد خواهند شد.

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر گرامی شهیدان سرافراز غلامرضا، حجت و عبدالرضا عباسی بنه را به خانواده مکرم ومردم شهیدپرور خوزستان به ویژه مردم مقاوم دزفول تسلیت گفت.

معاون اول رئیس‌جمهور اصلاحیه آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب از مخاطبین خود دعوت می‌کند تا پیشنهادها، نظرات و ایده‌های خود را برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید ارسال کنند.

سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: انتقام شهید اسماعیل هنیه قطعی است و بار‌ها گفته شده است و هیچ شکی در آن نیست وی تاکید کرد: مردم خبر‌های خوبی را از انتقام می‌شنوند، اما این اقدام در موقع خوبی باید انجام شود تا اثرگذار باشد

سردار محمدرضا نقدی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو تاکید کرد: «انتقام قطعی است و بار‌ها گفته شده که هیچ شکی در آن نیست.» وی افزود: «انتقام باید در موقع خوبی انجام شود تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.» وی همچنین با اشاره‌ای طنزآمیز به اصفهان گفت: «به دوستان در اصفهان گفتم گز‌ها را آماده کنند.» سردار نقدی در پایان اعلام کرد: «مردم به زودی خبر‌های خوبی از انتقام خواهند شنید.»

سردار محمدرضا نقدی، رییس ستاد بزرگداشت 13 آبان، با انتقاد از حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که حتی مردم درون رژیم صهیونیستی نیز مخالف جنایات این رژیم هستند و آمریکا تنها حامی اسرائیل در جهان است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان رئیس جمهور که صبح امروز از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بازدید کرد در جمع فرماندهان سپاه اظهار کرد: من از زحمات شما تشکر می‌کنم. ما هم جزو شما هستیم و بسیجی بودیم و هستیم و بسیجی خواهیم ماند و این نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند مملکت را نجات دهد. ان‌شاءالله دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که مردم ما افتخار کنند به شما و همه ما و...

فرمانده کل سپاه گفت: تمامی امکانات و تجهیزات سپاه برای پیش برد اهدافت دولت در خدمت است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی با حکم حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، به عنوان رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی منصوب شد.

به تازگی طرحی در صحن مجلس اعلام وصول و در نوبت بررسی قرار گرفت که مطابق با آن، خارج یا وارد کردن یا عبور دادن غیرمجاز فرد یا افراد از مرز‌های کشور جرم محسوب می‌شود.

رئیس‌جمهور ایران در جریان سفر خود به کازان برای شرکت در نشست بریکس با همتای روس خود دیدار خواهد کرد.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران درباره مرزها، ثابت و مبتنی بر منافع ملی است، گفت: توصیه‌ام به روسیه و آذربایجان احترام به مرزهاست.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در گفت‌وگویی که با رئیس‌جمهور درباره انتصاب مدیران داشتم، ایشان تأکید کردند انتصاب‌ها باید بر مبنای شایستگی باشد و از ظرفیت‌های زنان، جوانان و اقوام استفاده شود و از هرگونه فشار برای انتصاب‌های مبتنی بر روابط سببی و نسبی جلوگیری شود.