پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

دانشگاه بین المللی امام خمینی

دانشگاه بین المللی امام خمینی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 16 دفتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت طی بیانیه‌ای به نامه یکی از سران فتنه واکنش نشان دادند. متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ لِیُطفِئُوا نُورَ اللَهِ بِأَفوَاهِهِم وَاللَهُ مُتِمُ نُورِهِ وَلَو کَرِهَ الکَافِرُونَ می خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگر ایرانی حوزه زیست‌فناوری ساکن آمریکا همراه با چند محقق دیگر مطالعه‌ای انجام داده که درک درست‌تر و دقیق‌تری از ساختمان گوش داخلی ارائه می‌دهد و منجر به یافتن ژنی شده است که حذف آن موجب تغییرات در خواص مکانیکی سطح غشا و کم‌شنوایی یا ناشنوایی می‌شود.

خبرگزاری مهر

دانشگاه های دولتی که از طریق کنکور سراسری سال 1401 دانشجو می پذیرند شرایط خود را برای اختصاص خوابگاه دانشجویی اعلام کرده اند و از این میان 32 دانشگاه اعلام کردند تعهدی برای خوابگاه ندارند.

خبرگزاری دانا

بزرگداشت اربعین درگذشت استاد محمدعلی کریمخانی با حضور عاشقان و دوستدارانش در قزوین برگزار شد.

خبرگزاری دانا

چندی پیش همایشی با عنوان «عفاف و چالش‌های جدید» در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد و حالا برخی با دستکاری و پخش پوستر جعلی در فضای مجازی سبب گمراهی مخاطبان شبکه‌های اجتماعی شدند.

خبرگزاری دانا

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویاندر تبریز با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

خبرگزاری تسنیم

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر در تبریز با معرفی برترین‌های 6 رشته خاتمه یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات درباره سیاست‌های داخلی دولت گفت: انسجام و هم افزایی با سایر قوا مدنظر است در سیاست خارجی هم ضمن حفظ استقلال در نظر داشتن تحولات سیاسی منطقه و تعامل با همسایگان مد نظر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون سیاسی فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات گفت: فضای مجازی بلای خانمان سوزی است و به میزانی اهمیت دارد که رهبر معظم انقلاب بیان کردند اگر رهبر نبودند مسئولیت این بخش را به عهده می‌گرفتند بنابراین این فضا باید مدیریت شود، شاهد ولنگاری در فضای مجازی هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات گفت: در فضای سیاسی آرامشی را حس می‌کنیم، اما عده محدودی از فتنه گران 88 و برخی گروه های سیاسی بدشان نمی‌آید که در حاشیه نشسته و دولت و اقتصاد و معیشت مردم را زیر سوال ببرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارت‌های شرکت در کنکور سراسری 1401 از فردا یکشنبه 5 تیر 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارت‌های شرکت در کنکور سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 5 تیر 1401 برای مشاهده و پرینت روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارت‌های شرکت در کنکور سراسری سال 1401 همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 5 تیر تا روز سه‌شنبه 7 تیر برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون سراسری سال 1401 به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات...

خبرگزاری مهر

کارت‌های شرکت در کنکور سراسری همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 5 تیر 1401 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

خبرگزاری دانا

آئین کلنگ زنی خوابگاه متاهلی دانشجویان ایرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.