پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

دانشگاه بین المللی امام خمینی

دانشگاه بین المللی امام خمینی

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رییس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: توصیه می شود فعالان اقتصادی میهن اسلامی که در حوزه خارجی فعال هستند برای پیشگیری از جرایم ناخواسته و دچار مشکل شدن در سایر کشورها با پلیس بین الملل فراجا در ارتباط و تعامل باشند.

خبرگزاری دانا

حجاب و عفاف بر خلاف تبلیغات رسانه‌های معاند نه تنها مانعی برای حضور اجتماعی زن نیست بلکه فرصتی برای حضور موثر و مفید او در عرصه‌های مختلف اجتماعی با حفظ کرامت انسانی خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان، فهرست تاریخ‌های برگزاری آزمون msrt در سال 1401 را اعلام کرد. تاریخ‌های برگزاری آزمون زبان msrt در سال 1401 به شرح زیر است: ردیف تاریخ برگزاری آزمون تاریخ ثبت نام حوزه‌های برگزاری 1 23 اردیبهشت 1401 21/‌1/‌1401 لغایت 31/‌1/‌1401 یک هفته قبل از شروع ثبت نام در تقویم آزمون درج می‌شود 2 27 خرداد...

خبرگزاری مهر

اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان، فهرست تاریخ‌های برگزاری آزمون msrt و مراکز برگزاری آزمون در سال 1401 را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

محمد رعایت جهرمی گفت: تعداد کل داوطلبانی که طی این سه روز در استان در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند 9 هزار و 72 نفر است که به تفکیک 4 هزار و 759 داوطلب زن و 4 هزار و 313 داوطلب مرد هستند.

خبرگزاری دانا

اجلاسیه روحانیون آزاده سراسر کشور و شهدای روحانی استان قزوین با حضور مسئولان کشوری در حال برگزاری است.

خبرگزاری مهر

مراکز رفع نقص احتمالی کارت های شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 اعلام شد. داوطلبان در صورت مشاهده نقص در کارت آزمون می توانند از فردا دوشنبه 26 اردیبهشت ماه برای رفع نقص مراجعه کنند.

خبرگزاری مهر

نشر ندای تاریخ کتاب «پیامدهای اجتماعی مهاجرت‌های روستایی به شهر تهران: 1342 - 1354» نوشته حسین آبادیان را به نمایشگاه کتاب آورده است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: دانشگاه امام (ره) که نام مبارک بنیانگذار کبیر انقلاب مزین است باید با برنامه ریزی مناسب و تلاش استادان و دانشجویان به سمبل دستاوردهای دانشگاهی میهن اسلامی تبدیل شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عارف رجبی؛ رئیس جمهور در بیستمین سفر استانی خود چهارشنبه به قزوین آمدند که لازم دیدم چند خطی در این باب بنویسم: اگرمسئولین محترم استان جنب وجوش های چند روز اخیر رو در تمام ایام سال داشتند قطعا خیلی از مشکلات حل می‌شد، به آقایان مسئول باید گفت بهتر بود شهر را برای جمهور مهیا میکردین نه فقط رئیس جمهور. هرچند عدم برنامه ریزی دقیق برای حضور ایشان به وضوح قابل...

خبرگزاری دانا

امروز زنان و مردان استان قزوین بر سر قرار هر سال خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حاضر شده و با یادآوری پایان عمر اسرائیل نیز پیروزی فلسطین را نوید دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. اعلام شرایط انتقال و میهمانی دانشجویان سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای...

خبرگزاری دانا

مجید تلخابی گفت: برخی شهرها در استان‌های همجوار با جمعیت 30 هزار نفری عنوان شهرستان گرفته‌اند اما در قزوین برخی مناطق همچون محمدیه و اقبالیه با جمعیت 100 هزار نفری حتی دارای عنوان بخش هم نیستند.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رییس جمهور گفت: صنایع نیمه تعطیل و راکد در جهت اشتغال آفرینی برای جوانان و رونق تولید باید فعال شوند.