پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

دانشگاه بین المللی امام خمینی

دانشگاه بین المللی امام خمینی

خبرگزاری مهر

برگزیدگان دومین دوره جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور سردار سلامی معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر تنها یک نهاد امدادی نیست بلکه نهادی است که در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان و محرومیت زدایی و آموزش نیز به جامعه خدمت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: روابط عمومی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین در اطلاعیه‌ای نسبت به حواشی پیش آمده در کلاس درس معارف این دانشگاه توضیح داد.

خبرگزاری مهر

دستگاه های اجرایی برتر، دانشگاه ها و مجریان و کارفرمایان برتر، رساله ها و پایان نامه های برتر تقاضامحور و دانشگاه های برتر در حوزه مهارت افزایی در نشست مدیران ارتباط با صنعت معرفی شدند.

خبرگزاری دانا

ایام فاطمیه فرا رسیده و شهر قزوین برای عزاداری در سوگ شهادت دخت نبی اکرم آماده شده است.

خبرگزاری دانا

غلامرضا کردستانی گفت: حسابداری توام با اخلاق و شفافیت می‌تواند از فساد، تقلب و فرار مالیاتی جلوگیری کرده و در حوزه مدیریت سبب تشخیص راهکار و گزینه درست خواهد شد.

خبرگزاری مهر

قزوین - کرسی های آزاد اندیشی در حالی که در دانشگاه ها می تواند زمینه گفتمان سازی برای جامعه را بیش از پیش فراهم کند اما متاسفانه برگزاری این کرسی ها جدی گرفته نمی شود.

خبرگزاری دانا

سیدرضی سید آقایی گفت: امیدواریم خروجی هفته پژوهش امسال منجر به بهبود وضعیت و حل مسائلی از استان بشود.

خبرگزاری مهر

رئیس مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) از رتبه بندی 110 دانشگاه کشور توسط این موسسه و معرفی برترین دانشگاه های ایران خبر داد.

خبرگزاری دانا

دکتر کاظمی فرماندار قزوین با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در نشستی دو ساعته به سوالات مختلف مطرح شده در این نشست صریح و صمیمی پاسخ گفت.

خبرگزاری دانا

تجمع دانشگاهیان دانشگاه بین‌سایت رو المللی امام خمینی (ره) در محکومیت حادثه تروریستی شیراز و حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی برگزار شد.