سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست «آسیب‌شناسی موسیقی در سال‌های پس از انقلاب» عصر 28 فروردین‌ماه با حضور رضا مهدوی (آهنگساز و پژوهشگر موسیقی) و دکتر مسعود کوثری (استاد دانشگاه تهران) به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست تخصصی آسیب شناسی موسیقی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه به میزبانی مرکز موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، میثم شهبازی، دبیر علمی ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» که در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود، درباره جزئیات این رویداد گفت: جشنواره در دو بخش ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکار‌های نوپا برگزار می‌شود و طرح‌های برگزیده شناسایی، معرفی و تقدیر خواهند شد. عضو هیأت علمی دانشکدگان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی» در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب اولیه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی - ایرانی بر ضرورت تبیین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در کنار الزام به رعایت قانون تاکید کردند.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی واگذاری بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1403 که عصر امروز - سه‌شنبه - به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و گزارش عملکرد یکساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله 99 مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بخث و بررسی قرار گرفت. همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب و کار‌های بازی‌محور به وزارت فرهنگ...

وب‌گاه خبر آنلاین

اکثر کاربران خبرگزاری خبرآنلاین با حضور دوباره کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه مخالفت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: برگزاری جشنواره‌های فیلم و تئاتر و موسیقی فجر و کنسرت‌ها در غوغای سال 1401، که باعث کاهش حساسیت‌ها شد، از نقاط مثبت عملکرد دولت سیزدهم است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در جریان بازدید از پروژه‌های درحال ساخت استان تهران از ساخت بیمارستان سوختگی در غرب تهران با پیشرفت 80 درصدی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان دانشگاه تهران موفق به شناسایی و ارزیابی کارایی مایع و جامد حاصل از پیرولیز برگ نخل خرما برای کاربری در کشاورزی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، احمد نوحه‌گر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران از تحقق بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد برای اولین بار در دانشگاه تهران به عنوان اقدام تحولی مهم در دانشگاه تهران نام برد و گفت: در بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، طبقه‌بندی عملیات به نحوی است که هدف‌ها شفاف‌تر بیان می‌شوند، ارزیابی بودجه آسان‌تر بوده و در روش بهایابی آن...

وب‌گاه فرارو

17 آوریل مصادف با 28 فروردین، روز جهانی هموفیلی است. این مناسبت‌های جهانی فرصت ارزنده‌ای برای آشنایی دولت‌ها و مردم جهان با انواع بیماری‌های خونریزی دهنده است.

خبرگزاری تسنیم

در رتبه بندی و ویرایش2024 میلادی پایگاه «سکیمگو»، دانشگاه تهران در میان 10 دانشگاه اول خاورمیانه جای گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

هیئت‌ها و حسینیه‌ها به مناسبت سالروز تخریب مزار ائمه و بزرگان اسلامی بقیع در روز هشتم شوال مراسم عزا برگزار می‌کنند.