جمعه 28 اردیبهشت 1403

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و حسن کریمی مزرعه شاهی رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با حضور در دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه، ضمن گشایش فاز دوم مرکز نوآوری دانشگاه، از واحد‌های فناور مستقر در این مرکز بازدید کردند. پیش از این و در سال 97، فاز اول مرکز نوآوری در دانشکده مکانیک راه اندازی شد و در فاز دوم آن، آزمایشگاه...

خبرگزاری مهر

با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و رئیس دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی فاز دوم مرکز نوآوری این دانشگاه شامل آزمایشگاه نمونه‌سازی سریع به بهره برداری رسید.

خبرگزاری مهر

مهلت فراخوان پذیرش بدون آزمون (استعدادهای درخشان) در مقطع دکتری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تا چهارشنبه 21 اردیبهشت تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مقاله علمی پژوهشگران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در خصوص تاثیر افزودن گرافن سنتزشده با روش جدایش الکتروشیمیایی بر عملکرد آندهای تیتانیوم نیوبیوم اکسید در مجله معتبر Journal of Power Sources به چاپ رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالین طوسی، از آنجا که در ترم جاری کلاس‌های درسی برخی از ورودی‌ها به صورت حضوری برگزار نشد، ظرفیت خوابگاهی محدودی در خوابگاه‌های دخترانه این دانشگاه جهت اسکان باقی مانده است که بر اساس اولویت‌بندی به دانشجویان اختصاص داده می‌شود. بر این اساس، دانشجویان دختر کارشناسی ارشد شبانه ورودی 1400 و دانشجویان دختر کارشناسی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جریان آیین خوش‌آمدگویی و از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان ورودی 1399 که روز دوشنبه 29 فروردین 1401 در پردیس علوم برگزار شد، کریمی مزرعه‌شاهی رییس دانشگاه صنعنی خواجه نصیرالدین طوسی خطاب به دانشجویان گفت: از دانشجویان عزیز انتظار می‌رود در کنار تحصیل در تمام حوزه‌های فرهنگی دانشگاه فعال باشند و در این مورد با روحیه مطالبه‌گری حمایت مسئولان را...

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر گفت: درب های دانشگاه از 4 اردیبهشت 1401 به روی تمامی دانشجویان (به استثنای ورودی های 1400 کارشناسی) در کلیه مقاطع باز خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: فعالیت آموزشی این دانشگاه، از روز چهارم اردیبهشت ماه برای تمام مقاطع، حضوری خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه بر بازگشت تدریجی تاکید داریم، گفت: قصد داریم تا عید فطر اکثریت دانشجویان را برای از سرگیری آموزش حضوری به دانشگاه بازگردانیم.

خبرگزاری ایسنا

پس از اعلام خبر حضوری شدن دانشگاه‌ها بعد از ایام تعطیلات عید نوروز، ورودی‌های کارشناسی سال 99 اولین گروهی بودند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از امروز شنبه 20 فروردین در کلاس‌های درس حاضر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و پژوهش در هفته‌ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه‌ای از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مرور کنید. پذیرش دانشجوی خارجی اولویت اصلی دانشگاه علمی کاربردی باشد محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حمایت کامل خود را از برنامه‌های این دانشگاه به ویژه در زمینه تربیت تکنسین، جذب دانشجوی خارجی، ایجاد صندوق پژوهش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعداد درخشان مقطع دکتری در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از امروز آغاز می‌شود. دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای این منظور، از میان دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی در رشته‌های مهندسی برق، عمران، مکانیک، صنایع، نقشه برداری، هوافضا، کامپیوتر، فیزیک و ریاضی در گرایش‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: محصولات شرکت‌های دانش بنیان ایرانی باید تجاری سازی و صادرات محور باشد تا اشتغال آفرینی هم به خوبی اتفاق بیفتد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف طی حکمی «سیدابراهیم هاشم‌ورزی» را از امروز 1401/01/14 به مدت دو سال به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات دانشگاه منصوب کرد. هاشم‌ورزی مدرک کارشناسی خود را در سال 1380 در رشته فیزیک از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و کارشناسی ارشد خود را در سال 1392 در رشته مدیریت اجرایی (گرایش استراتژیک) از دانشگاه تهران کسب...

خبرگزاری ایسنا

پس از اینکه وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در اواسط تعطیلات نوروز اعلام کردند همه مراکز آموزشی باید از 14 فروردین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نسبت به برگزاری کلاس‌های حضوری اقدام کنند، برخی از دانشگاه‌های کشور از امروز بازگشایی شده و برخی دیگر نهایتا تا چند روز آینده نسبت به پذیرش حضوری دانشجویان اقدام می‌کنند.