پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون میراث‌فرهنگی استان تهران از تعطیلی موزه «رضاعباسی» در روز شنبه 28 آبان‌ماه خبر داد.

خبرگزاری دانا

نشست مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با اعضای هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با هدف تعامل و ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس آموزش و فناوری در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار آموزش و فناوری دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. همکاری دانشگاه تهران و دانشگاه فدریکو ایتالیا گسترش یافت تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین دانشکدگان کشاورزی و منابع...

وب‌گاه عصر ایران

در این موارد، دستگاه‌های امنیتی به دلیل اشراف اطلاعاتی خود که قطعا بسیار بسیار از دانشگاه قوی‌تر است، اقدام می‌کنند و دانشگاه اصلا در دستگیری دانشجویان دخیل نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با تاکید بر اینکه بازداشت دانشجویان در حیطه اختیارات دانشگاه نیست، گفت: دستگیری هیچ کدام از دانشجویان بازداشتی در محیط داخلی دانشگاه انجام نشده و همچنان برای آزادی دانشجویان بازداشتی که تعداد آنها نیز بسیار کم است، تلاش می‌کنیم.

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درخصوص ایجاد فضای اعتراض و گفتگو برای دانشجویان در محیط دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه از جمله دانشگاه‌هایی است که بیشترین فضا را برای اعتراض دانشجویان فراهم کرده است. سند ما هم روزی است که آقای علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت به دانشگاه ما دعوت شدند. بهترین سالن آمفی تئاتر دانشگاه را برای این نشست انتخاب کردیم و تلاش کردیم حسن نیت خود را نشان دهیم....

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با تاکید بر اینکه بازداشت دانشجویان در حیطه اختیارات دانشگاه نیست، گفت: تعداد دانشجویان بازداشتی این دانشگاه زیاد نیست و بین 3 تا 5 دانشجو است که امیدواریم شاهد ایجاد چنین مشکلاتی برای همین تعداد کم هم نباشیم.

وب‌گاه الف

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با تاکید بر اینکه بازداشت دانشجویان در حیطه اختیارات دانشگاه نیست، گفت: دستگیری هیچ کدام از دانشجویان بازداشتی در محیط داخلی دانشگاه انجام نشده و همچنان برای آزادی دانشجویان بازداشتی که تعداد آنها نیز بسیار کم است، تلاش می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ز تاریخ 16 آبان ماه 1401 برگزاری هرگونه کلاس آموزشی در محل پردیس علوم سابق بدون هماهنگی و اخذ مجوز لازم از حوزه آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ممنوع بوده و کلیه فعالیت های آموزشی صرفاً در محل پردیس شهید رضایی نژاد برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری داشنجو، هیات رئیسه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در جهت رفع مشکلات آموزشی دانشجویان پردیس علوم این دانشگاه، بیانیه صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است: با عنایت به پیگیری‌ها و فعالیت‌های مستمر چند ماهه مدیریت دانشگاه در خصوص رفع مشکلات دانشکده‌های شیمی و فیزیک واقع در پردیس علوم به منظور حفظ حقوق دانشجویان عزیز و پیشگیری از سرگردانی و اتلاف وقت ایشان...

خبرگزاری مهر

دانشگاه خواجه نصیر اعلام آمادگی کرده است تا یک موسسه مشترک بین یک شرکت دانش‌بنیان حوزه خودرو و این دانشگاه تاسیس و پروژه های مشترک تعریف کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن کریمی مزرعه‌شاهی در مراسم امضای سند تفاهم همکاری‌های دانش‌بنیان بین دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و شرکت دانش‌بنیان تام‌ایران‌خودرو که با حضور مدیرعامل این شرکت در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به امضا رسید، گفت: امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه شاهد همکاری‌های گسترده‌تر و جدی‌تر در حوزه‌های دانش‌بنیان صنعت خودرو باشیم. علاوه بر...

خبرگزاری مهر

پایگاه رتبه بندی تایمز نتایج رتبه بندی موضوعی سال 2023 خود را در 11 موضوع منتشر کرد که براساس آن 65 دانشگاه ایرانی در 10 حوزه موضوعی حضور دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با انتشار بیانیه‌ای از مسوولان این دانشگاه خواست در شرایط فعلی در راستای تداوم فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فناوری تلاش کرده و با عمل به وظایف قانونی خود در برخورد قاطع با متخلفین زمینه آرامش بخشی به فضای دانشگاه را فراهم کنند. متن این بیانیه به شرح زیر است: دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در هفته‌های...