جمعه 28 اردیبهشت 1403

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خبرگزاری مهر

دبیر کمیته طرح ساماندهی دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به قدمت ساختمان پردیس علوم و اخطاریه‌های مکرر شهرداری و آتش نشانی گفت: موضوع استقرار پردیس علوم در محل پردیس شهید رضایی نژاد امکان سنجی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین رویداد روز هوش مصنوعی با ارایه 9 پنل تخصصی با محوریت دانشگاه و صنعت و با تمرکز بر محورهای اصلی رویداد 19 تا 21 مهرماه در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با صدور اطلاعیه‌ای اسامی پذیرفته شدگان در مقطع دکتری از طریق سهمیه استعدادهای درخشان را برای سال 1402-1401 اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسامی دانشجویان پذیرفته شده به تفکیک دانشکده در وب سایت این دانشگاه قابل مشاهده است. بر اساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، پس از اعلام نتایج، فرآیند ورود اطلاعات پذیرفته شدگان در پرتال سازمان سنجش آغاز خواهد شد و با توجه به این که تنها یک دانشگاه امکان ورود اطلاعات پذیرفته شدگان بدون آزمون در پرتال سازمان سنجش را خواهد داشت، چنانچه...

خبرگزاری مهر

پیشرفت علمی بدون رشد و توسعه در علوم پایه امکان پذیر نیست و بررسی جایگاه دانشگاه های ایرانی در سال های اخیر نشان از کسب رتبه در میان 500 دانشگاه برتر دنیا در حوزه رشته های علوم پایه می دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، ترم تحصیلی دوم 1402-1401 در این دانشگاه از تاریخ 16 بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا تاریخ 4 تیر ماه سال آتی ادامه خواهد داشت. کلاس‌های این نیمسال نیز از روز یکشنبه 16 بهمن ماه آغاز می‌شود و روز جمعه 19 خرداد ماه سال 1402 پایان خواهد یافت. دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی اعلام کرده...

وب‌گاه تابناک

حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به خانواده و مشاور رییس سازمان در امور زنان و خانواده سازمان انرژی اتمی ایران و همسر شهید داریوش رضایی نژاد گفت: بالندگی صنعت هسته ای ایران، در سایه تلاش های این شهید و دیگر شهدای هسته ای بوده است.

خبرگزاری تسنیم

آیین رونمایی از ترجمه انگلیسی کتاب «علم و دین در افق جهان بینی توحیدی» با حضور مهدی گلشنی و علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

نظام رتبه‌بندی شانگهای در سال 2022 میلادی برای ششمین سال متوالی، رتبه‌بندی جهانی موضوعات دانشگاهی (GRAS) را منتشر کرده است و از ایران 34 دانشگاه در این رتبه‌بندی حضور دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشکاه خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام ترم تابستان 1401 دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از امروز آغاز می‌شود. بر این اساس، آن دسته از دانشجویان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی که متقاضی دریافت خوابگاه برای ترم تابستان این دانشگاه هستند، تا روز دوشنبه 28 تیر ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. کلاس‌های این دانشگاه برای ترم تابستان نیز از ابتدای مرداد ماه آغاز می‌شود...

خبرگزاری مهر

مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) رتبه بندی موضوعی سال 2021 خود را منتشر کرد. تعداد 42 دانشگاه از ایران در رتبه بندی موضوعی ISC 2021 حضور دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از دانشجویان ورودی 99 دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بر اثر سانحه تصادف جان باخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، ترم تحصیلی نیمسال اول 1402-1401 در این دانشگاه از تاریخ 27 شهریور ماه آغاز می‌شود و تا تاریخ 2 بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. کلاس‌های این نیمسال نیز از روز یکشنبه 27 شهریور ماه آغاز می‌شود و روز جمعه 16 دی‌ماه پایان خواهد یافت. دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی اعلام کرده مهلت ثبت...

خبرگزاری مهر

در هفته گذشته آموزش عالی روزهای متنوعی را از سر گذراند، از عطش تقلب برخی داوطلب نماها در کنکور سراسری گرفته تا بازار داغ رشته های جدید دانشگاهی که باتوجه به اشتغال فارغ التحصیلان ایجاد شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر این اساس، پیش ثبت نام خوابگاه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای دانشجویان روزانه غیر بومی و بومی برای مقطع کارشناسی ورودی 98، 99 و 1400، مقطع کارشناسی ارشد 1400 و مقطع دکتری 98، 99 و 1400 تا ساعت 22 امشب، سه شنبه 7 تیر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. همچنین، ثبت نام قطعی و انتخاب اتاق به صورت گروهی برای دانشجویان غیر بومی که پیش ثبت نام...