پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

خبرگزاری مهر

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با انتشار بیانیه‌ای از مسوولان این دانشگاه خواست در شرایط فعلی در راستای تداوم فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فناوری تلاش کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با انتشار بیانیه‌ای از مسوولان این دانشگاه خواست در شرایط فعلی در راستای تداوم فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فناوری تلاش کرده و با عمل به وظایف قانونی خود در برخورد قاطع با متخلفین زمینه آرامش بخشی به فضای دانشگاه را فراهم کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از ممنوع الورودی تعدادی از دانشجویان معترض به دانشگاه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از ممنوع الورودی تعدادی از دانشجویان به دلیل تداوم رخداد‌های خارج از اخلاق و ادب و اخلال در فرایند‌های دانشگاه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد: ورود تعدادی از دانشجویان خاطی به این دانشگاه تا تعیین تکلیف پرونده انضباطی آنها ممنوع شد.

وب‌گاه الف

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از منع ورود چند تن از دانشجویان خود خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: اطلاعیه دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تاکید کرد:«ورود تعدادی از دانشجویان خاطی به دانشگاه را تا تعیین تکلیف پرونده انضباطی ممنوع شد».

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه خواجه نصیر تصمیم گرفته است ورود تعدادی از دانشجویان خاطی به دانشگاه را تا تعیین تکلیف پرونده انضباطی ممنوع کند

وب‌گاه عصر ایران

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ دانشگاه تصمیم گرفته است ورود تعدادی از دانشجویان خاطی به دانشگاه را تا تعیین تکلیف پرونده انضباطی ممنوع کند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از ممنوع الورودی تعدادی از دانشجویان به دلیل تداوم رخدادهای خارج از اخلاق و ادب و اخلال در فرایندهای دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اعلام کرد: ورود تعدادی از دانشجویان خاطی به این دانشگاه تا تعیین تکلیف پرونده انضباطی آنها ممنوع شد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از ممنوع الورودی تعدادی از دانشجویان به دلیل تداوم رخدادهای خارج از اخلاق و ادب و اخلال در فرایندهای دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری مهر

رتبه بندی ویرایش 2023 بهترین دانشگاه‌های جهان منتشر شد و بر این اساس 52 موسسه ایرانی در این رتبه بندی قرار گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عات نشان می‌دهد اتفاقاتی که رخ داده است، هویت طبقاتی دارد، اما منظور از طبقه نه به معنای طبقه اقتصادی و معیشتی، بلکه به معنای عام و قشری اجتماعی است.

خبرگزاری مهر

در بزرگترین رتبه بندی 2023 رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌های «مؤسسه آموزش عالی تایمز» 65 دانشگاه ایران حضور دارد.

خبرگزاری دانشجو

حسن کریمی مزرعه‌شاهی، رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین توسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره‌ی جذب دانشجوی بین‌الملل گفت: به دلیل اشتراکات فرهنگی عقیدتی و دینی علاقه‌مند به جذب دانشجوی خارجی از کشور‌های همسایه هستیم. کریمی با اشاره به مصوبه‌ای که به تایید هیئت امنا دانشگاه خواجه نصیر رسیده است ادامه داد: اقداماتَ خوبی در این زمینه صورت گرفته، در راستای تشویق و ترغیب...