پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

وب‌گاه الف

با پایان یافتن کرونا و آغاز رسمی سال تحصیلی جدید، دانشگاه‌ها از قبل اعلام کردند که آموزش به امسال به صورت حضوری خواهد بود، اما از روز گذشته چندین دانشگاه اعلام کردند که نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان در روزهای نخست مهر ماه به دلیل تعطیلی ها از آموزش حضوری به شیوه "مجازی" تغییر کرده است.

خبرگزاری مهر

با توجه به تعطیلات مکرر دهه آخر ماه صفر در هفته جاری و جهت اتخاذ وحدت رویه در برگزاری کلاس‌ها برخی از دانشگاه‌های بزرگ کشور، در هفته اول مهرماه کلاس‌های درسی را غیر حضوری اعلام کردند.

خبرگزاری تسنیم

کلاس‌های درس دانشگاه‌های تهران در هفته جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دانشگاه تهران، دانشگاه‌های الزهرا، خواجه نصیرالدین طوسی و شهید بهشتی هفته اول مهر مجازی شدند.

وب‌گاه تابناک

در آستانه سال تحصیلی جدید، برخی مسائل موجب شده که موعد آغاز به کار مدارس و دانشگاه‌ها برای بسیاری سوال برانگیز شود؛ سوالی که به دلیل شرایط خاص این روزها و تعطیلات واقع شده در هفته اول مهرماه در تقویم رسمی کشور، پررنگ تر شده و مسئولان را وادار به تصمیماتی ویژه و ابلاغ آنها در اطلاعیه‌هایی کرده است.

خبرگزاری مهر

دانشگاه علم و صنعت الزهرا در خواجه نصیر اعلام کردند کلاس های آموزشی در هفته آینده به صورت مجازی برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کلاس‌های دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی مجازی شد

خبرگزاری تسنیم

بر اساس تقویم آموزشی دانشگاههای تهران کلاس های درس سال تحصیلی جدید بیشتر دانشگاهها از امروز آغاز می شود.

وب‌گاه فرارو

پس از هُرم گرمای تابستان، طلیعه ماه مهر و بازگشت دانشجویان به کلاس‌های درس پس از وقفه‌ای 2 ساله به دلیل شیوع کرونا شاید رنگ و بوی دیگر به نیم‌سال اول سال تحصیلی 1402-1401 بدهد. دانشجویان رشته‌های مختلف با تمام شدن 2 سال آموزش مجازی، باردیگر به کلاس‌های درس باز خواهند گشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سال تحصیلی 1402-1401 در حالی به روز آغازین نزدیک می‌شود که وزارت علوم و دانشگاه‌ها بر اساس برنامه آموزشی خود بر برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در تفاهم نامه همکاری مشترک شهرداری تهران با وزارت علوم طرح پیوستگی دانشگاه خواجه نصیر طوسی کلید خورد.

وب‌گاه الف

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: در حال حاضر، 9 درصد از دانشجویان در علوم پایه مشغول به تحصیل هستند و در صورت ادامه این روند در 4 سال آینده این میزان به4 تا 5 درصد می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حسابرسی گفت: کمیته ارتقای سلامت نظام اداری در راستای شناسایی و کنترل گلوگاه‌های فساد، فهرستی از آسیب‌ها یا گلوگاه‌های احتمالی فساد تهیه و به همراه اقدامات صورت گرفته و راهکارهای پیش‌بینی شده به مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد ارسال کرده است.

خبرگزاری مهر

دبیر کمیته طرح ساماندهی دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به قدمت ساختمان پردیس علوم و اخطاریه‌های مکرر شهرداری و آتش نشانی گفت: موضوع استقرار پردیس علوم در محل پردیس شهید رضایی نژاد امکان سنجی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین رویداد روز هوش مصنوعی با ارایه 9 پنل تخصصی با محوریت دانشگاه و صنعت و با تمرکز بر محورهای اصلی رویداد 19 تا 21 مهرماه در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با صدور اطلاعیه‌ای اسامی پذیرفته شدگان در مقطع دکتری از طریق سهمیه استعدادهای درخشان را برای سال 1402-1401 اعلام کرد.