یک‌شنبه 29 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه فرارو

منصور کبکانیان، عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی از محرومیت تقریبی دهک‌های پایین درآمدی جامعه برای ورود به دانشگاه‌های برتر کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی به میزبانی این دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

منصور کبکانیان: در حال حاضر در ایران به گونه‌ای شده است که اگر دانشگاه نروی «عددی» نیستی و اگر دانشگاه هم بروی باید فوق لیسانس و دکترا هم بخوانی و فرهنگ غلطی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها 2 درصد از رتبه‌های زیر 3000 آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال 1400 - 1399 جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گزارش جدید منتشر شده از رتبه‌بندی دانشگاهی QS حاکی از حضور پرشمار دانشگاه‌های اروپایی و آمریکای شمالی در بالای این فهرست برای سال 2024 است و موسسه فناوری ماساچوست (MIT) نیز برای دوازدهمین سال متوالی جایگاه برترین دانشگاه را به دست آورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراز نوشت: هدف این مطلب بررسی کیفی و تحلیل این سرفصل‌ها نیست. مساله در واقع چیز دیگری است. این بسته پیشنهادی 12 گانه شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه تا کنون چندین بار توسط دبیر این شورا در سال‌های مختلف رونمایی و معرفی شده. چیزی شبیه افتتاح چند باره برخی پروژه‌ها در کشور.

وب‌گاه عصر ایران

ما در دوران مدرنیته متقدم و متأخر زندگی می‌کنیم و برخی از پست مدرنیسم و پسا مدرن صحبت می‌کنند و به تعبیر من، ما وارد «جهان پساجدید» شدیم.

خبرگزاری تسنیم

پرویز امینی و منصور کبکانیان در برنامه «شیوه» به بررسی شرایط عدالت آموزشی و ارائه آمار تکان‌دهنده از وضعیت دهک‌های پایین در عدم موفقیت در کنکور پرداختند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در نشستی با حضور رستمی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و هیئت همراه ایشان، جلیلی رئیس دانشگاه و برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف، در خصوص موضوعاتی با محوریت دانشکده مهندسی و علم مواد این دانشگاه به بحث و گفتگو پرداختند. در ابتدای جلسه گزارشی از توانمندی‌های دانشگاه شریف، بخصوص دانشکده مهندسی و علم مواد جهت گسترش همکاری با شرکت ملی صنایع...

خبرگزاری مهر

توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی به میزبانی این دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو کارگر که سعی داشتند حین عبور کامیون با سیم برق شهری برخورد نکنند با لمس کردن سیم برق یکی از آن ها دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وحید جلیلی چهره‌ای است که این روزها با گفتگوی 13 هزار کلمه‌ایش با مجله سوره در قامت قائم‌مقام رسانه ملی موج جدیدی از حاشیه‌ها را در دایره فرهنگ و رسانه ایجاد کرده و واکنش‌های متفاوتی را برانگیخته است، او ازیک‌طرف طبقه متوسط را انکار کرده و از سوی دیگر حرفی که به نقل از او قبلاً گفته شده بود که صداوسیما باید برای ده درصد حزب‌اللهی‌ها برنامه تولید کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید سهراب‌پور می‌گوید: «به دانشجوهایم که برای ادامه تحصیل می‌روند، می‌گویم سه چیز را فراموش نکنید، یک پدر و مادر، دو کشور و وطنتان و سه دانشگاهتان. حتی من می‌گویم با دانشگاه هم در ارتباط باشید.» اگر بخواهیم درباره مهاجرت نخبگان از ایران بحث کنیم، اگر قرار باشد در این بحث و گفتگو به شکل خاص از مهاجرت فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف بگوییم، یکی از...

خبرگزاری مهر

راوی کتاب «همیشه جهادگر» گفت: رویدادها امانت‌هایی نزد ما هستند که باید به بهترین نحو منتقل شوند، البته باید از ریا دوری کرد تا در این ورطه نیفتیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

محسن رضایی در مراسم رونمایی کتاب «همیشه جهادگر» گفت: کار جهادی فقط به معنای جنگ و رویارویی نظامی نیست، امروز کار فرهنگی هم جهاد است، جهاد اقتصادی و کمک به معیشت مردم هم نوعی جهاد است.