یک‌شنبه 29 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاح رسمی مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی شریف، صبح امروز در سالن جابر با حضور وزیر علوم برگزار شد. ارائه گزارش وضعیت فعلی مرکز، تقدیر از بنیاد حامیان به عنوان حامی سلامت روان شریف که بازسازی محل جدید مرکز را به عهده داشتند و تقدیر از درمانگران برتر مرکز مشاوره بخش‌هایی از این جلسه بود.

خبرگزاری مهر

جلسه هیئت امنا دانشگاه صنعتی شریف امروز با حضور اعضا برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه صنعتی شریف با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

خبرگزاری مهر

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی شریف، صبح امروز با حضور وزیر علوم برگزار شد، جلسه هیئت امنا دانشگاه نیز با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان مراسم عزاداری دهه اول محرم مانند سال‌های قبل به میزبانی دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود و مساجد دانشگاه‌ها به مدت 11 شب مراسم عزاداری و سوگواری برگزار می‌کنند که برنامه برخی از دانشگاه‌های تهران به شرح زیر است: برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه شریف مراسم عزاداری دهه اول محرم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن دهه اول ماه محرم سال 1402، اماکن متبرکه، هیأت‌های مذهبی و مساجد مجالس عزاداری برگزار می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر بادامچی مینویسد: «زن» بنیاد مفقود دموکراسی‌خواهی در ایران است. اکنون که «زن ناشزه» به صحنه آمده تا مذکر بودن «فتنه‌ای» که همیشه مؤنث پنداشته شده بود رسوا کند، تازه لکنت زبان پارسی که در سایه قساوت پدرسالاری به زبان صغارت و بردگی مستحیل شده بود، برای تلفظ «کلمه طیبه‌ی آزادی» جرأت یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاهش تراز دریاچه و رسیدن آن به پایین‌ترین اندازه در 60 ساله گذشته براساس این پژوهش تازه درحالی است که همین دو هفته پیش و در 13 تیر امسال دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه که حالا استاندار آذربایجان غربی است، گفته بود که «بسیاری از تالاب‌هایی که سالیان سال خشک شده بود احیا شد و نشاط اجتماعی خوبی را شاهد هستیم.»

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود نیلی می گوید: «تقریبا ناممکن است که یک اقتصاد بتواند سال‌های زیادی تورم 50درصدی را به صورت پایدار تحمل کند. این تورم مزمن نیست بلکه تورم در حال گذار است؛ یعنی یا به سمت محدوده‌های بالاتر می‌رود یا باید به محدوده پایین‌تر برگردد. خوشبختانه هنوز سیاستگذار حق انتخاب دارد.»

وب‌گاه عصر ایران

مسعود نیلی: راه دیگری به غیر از تورم در وضعیت کنونی برای متمول و ثروتمند شدن افراد وجود ندارد. برخی افراد سوار بر تورم، کسانی هستند که زمانی پس‌انداز کوچکی داشته و توانسته‌اند با خرید دارایی‌هایی همچون خودرو، زمین یا مسکن ثروت خود را افزایش دهند. این موارد پیامد سیاست‌های مقابله با تورم هستند.» بنابراین بدیهی است که نیروی پرتوانی در مسیر اصلاحات مبتنی بر کنترل نقدینگی سنگ‌اندازی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه عکس رییس قوه قضاییه در نشست سال 98 به نام سال 1402 تا جعل برخی بخشنامه ها‌ی قوه قضاییه و همچنین مصوبات خیالی شورای تامین برخی استان‌ها مجددا منتشر شده است

وب‌گاه مشرق نیوز

اخیرا مجددا فیلمی از فردی به نام منصور نظری منتشر شده است که در آن از قوه قضاییه انتقاداتی مطرح می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اخیرا مجددا فیلمی از فردی به نام منصور نظری منتشر شده است که در آن از قوه قضائیه انتقاداتی مطرح می‌شود. این فیلم در حالی در برخی از کانال‌ها و صفحات اینستاگرامی خاص در حال بازنشر است که مرتبط با شش سال پیش یعنی سال 1396 است. پیشتر نیز فیلم دیگری منتشر شده بود که ادعا شده بود، در سفر رئیس قوه قضائیه به استان چهارمحال و بختیاری، یکی از پرسنل حفاظت...