یک‌شنبه 29 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود در توئیتر خطاب به رئیسی نوشت انتخابات هم که درپیش است، فکر نمی کنید همان #گشت_ارشاد_مدیران را بچسبید به صواب نزدیکتر باشه؟!

وب‌گاه فرارو

موج انتقادات به وزیر علوم دولت سیزدهم در حالی شدت گرفته است که جریان‌های موافق و منتقد دولت در انتقاد به محمدعلی زلفی‌گل، حول عملکرد در برگزاری کنکور و پذیرفته شدن متقلبان و همچنین موج مهاجرت نخبگان، انتقاد دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

موج انتقادات به وزیر علوم دولت سیزدهم در حالی شدت گرفته است که جریان های موافق و منتقد دولت در انتقاد به محمدعلی زلفی‌گل، حول عملکرد در برگزاری کنکور و پذیرفته شدن متقلبان و همچنین موج مهاجرت نخبگان، انتقاد دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زیست بوم فناوری متاایکامرس با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در پژوهشکده علوم و فناوری‌های انرژی آب و محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رسول جلیلی، رئیس دانشگاه شریف در نشست خبری کنفرانس سیاست گذاری حکمرانی که امروز در این دانشگاه برگزار شد، گفت: ورود دانشگاه شریف به فناوری های جدید یک راهبردی قطعی است و در دودهه گذشته بر روی آن برنامه ریزی و کار کارشناسی شده و دانشگاه شریف را به سمت فناوری های نرم پیش می بریم. وی افزود: فناوری نرم ما راه به سمت سیاست گذاری جلو می برد و در این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز تحقیقات کرایوژنیک با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد. با راه اندازی این مرکز، ایران به جمع پنج کشور صاحب فناوری جداسازی هوا به روش کرایوژنیک پیوست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه صنعتی شریف فرسودگی و ناایمن‌بودن آزمایشگاه‌های دانشگاه را از جمله مشکلات این دانشگاه اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با آغاز ماه محرم و سیاه‌پوش شدن خیابان‌ها و محله‌ها، هیئت‌ها و تکیه‌های سراسر کشور میزبان عزاداران امام حسین (ع) هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هوش مصنوعی این روزها تحولی بزرگ در دنیای دیجیتال ایجاد کرده؛ این فناوری نوین به حدی فراگیر شده که بی‌توجهی به آن غیرممکن است. در ایران هم مثل هرجای دیگری نظرات متفاوتی در خصوص آن وجود دارد. روز دوشنبه در دومین روز همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال نشست‌هایی در خصوص تحول دیجیتال و هوش مصنوعی در برج میلاد تهران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر روز گذشته پنلی با عنوان «به ساحل نرسیدیم و خطر نزدیک است» در اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال برگزار شد که به موضوع بهره گیری از حوزه دیجیتال در صنعت بیمه پرداخت. در این پنل به مواردی از جمله حرکت به سمت هوش مصنوعی در صنعت بیمه، توجه شرکت های مستقر به مدل کسب و کار و.. پرداخته شد.

وب‌گاه فرارو

با بحرانی شدن وضعیت هوای دریاچه ارومیه و وزش باد در این منطقه شاهد حاکم شدن طوفان نمک بر فراز دریاچه ارومیه و شهر‌های اطراف هستیم.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه صنعتی شریف شیب منفی تمایل دانشمندان جوان کشور به عضویت در هیئت علمی دانشگاه را یکی از چالش ها اصلی دانشگاه عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: سال گذشته قریب به هزار میلیارد تومان برای کل 8 هزار شرکت دانش‌بنیان، معافیت مالیاتی داشتیم. بنا بر آماری که گرفتیم، اگر به 80 درصد کل شرکت‌های دانش‌بنیان، معافیت مالیاتی بدهیم، عددش زیر 100 میلیارد تومان خواهد بود!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هیات امنای دانشگاه از ساعت 11 تا 13 در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد. جلسه هیات امنا دانشگاه صنعتی شریف امروز با حضور اعضای حقیقی و حقوقی شامل حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، علی‌اکبر صالحی، سعید سهراب‌پور، محمدرضاعارف در دفتر ریاست دانشگاه برگزار می‌شود. علاوه بر این، امیرعلی سیف‌الدین،...