دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی شریف ظرفیت پذیرش این دانشگاه در کنکور 1402 را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

رتبه‌بندی جهانی کیو اس سال 2024 منتشر شد و 7 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در جدیدترین نتایج این رتبه‌بندی حضور دارند و رتبه‌های بهتری نسبت به سال گذشته کسب کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام اعلام کرد که 65 دانشگاه ایران در گزارش اخیر رتبه‌بندی تایمز دانشگاه‌های آسیایی حضور دارند و 9 دانشگاه از این کشور در میان 100 دانشگاه برتر آسیا قرار دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشگاه شریف برترین دانشگاه ایرانی در رتبه‌بندی جهانی. در آخرین رتبه‌بندی تایمز دانشگاه‌های آسیایی، 65 دانشگاه از ایران حضور دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دانشگاه شریف برترین دانشگاه ایرانی در رتبه‌بندی جهانی. در آخرین رتبه‌بندی تایمز دانشگاه‌های آسیایی، 65 دانشگاه از ایران حضور دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نظام رتبه‌بندی کیو. اِس (QS) دانشگاه‌های جهان به تازگی جدیدترین ویرایش خود را منتشر و اسامی برترین دانشگاه‌های جهان برای سال 2024 میلادی را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام گفت: 65 دانشگاه از ایران در گزارش اخیر رتبه‌بندی تایمز دانشگاه‌های آسیایی حضور دارند و 9 دانشگاه در میان 100 دانشگاه برتر آسیا قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجری جنجالی، این روزها با انتشار یک خبر، بار دیگر در رسانه‌ها و فضای مجازی خبرساز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزاد جمشیدی، مجری برنامه‌های سحر سیما که ماه رمضان امسال پس از چند سال غیبت با برنامه سحرگاهی «صبح روز بعد» از شبکه دوم سیما به صورت زنده مهمان خانه‌های مردم بود، در بیمارستان بستری شده و تحت نظر متخصصان است.

وب‌گاه فرارو

برترین دانشگاه‌های کشور ما نیز نسبت به دیگر دانشگاه‌های آسیایی عملکرد ضعیف‌تری داشتند و برترین دانشگاه کشور ما در این رتبه‌بندی که دانشگاه صنعتی شریف است، حدود 300 پله با برترین دانشگاه‌های کشور‌های دنیا فاصله دارد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم دعا و مناجات در روز نهم ذی‌الحجه روز عرفه، در حرم‌های مطهر، مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز عرفه، روز شناخت است. روزی است که خدای سبحان بندگان خود را به عبادت و اطاعت خویش فرا می‌خواند و خوان کرم و احسان و لطف خود را برای آنان می‌گسترد و در‌های مغفرت و بخشش و رحمتش را بر روی آنان می‌گشاید. عرفه، روز نیایش و رستگاری است، روز تجلی عبادت و پرستش است، روز به اجابت رسیدن حاجات است، روز مغفرت و بخشش است و در یک کلام عرفه، روز تولد دوباره...

خبرگزاری دانشجو

هادی عاشری، عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان «هوش افزار راهبر آریامن» در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: این شرکت دانش بنیان در حوزه توسعه فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی و کاربرد هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند. وی ادامه داد: تاکنون 1400 دوربین کنترل ترافیک جاده‌ای که با نرم افزاری که شرکت دانش بنیان طراحی کرده، کار می‌کند و در جاده‌های کشور نصب شده است. فعالیت...

خبرگزاری مهر

نظام رتبه‌بندی لایدن، نتایج رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر دنیا در سال 2023 میلادی خود را منتشر کرد. در رتبه‌بندی این دوره، تعداد 46 دانشگاه از ایران در جمع 1401 دانشگاه برتر جهان قرار گرفتند.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف در آیین تجلیل از فعالین فرهنگی دانشگاه، با اشاره به اهمیت و نقش فرهنگ، بر نمایان شدن این نقش در توسعه روابط بین دانشگاه و جامعه تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، لنار سفین رئیس دانشگاه کازان روسیه و هیئت همراه وی از دانشگاه صنعتی شریف و مراکز علمی و فناوری دانشگاه بازدید کردند. در ابتدا هیئت روس از برخی مراکز علمی و فناوری دانشگاه از قبیل پژوهشکده نانو، دانشکده مهندسی شیمی و نفت، آزمایشگاه افزوده‌های شیمیایی و آزمایشگاه مرکزی مستقر در مجتمع خدمات فناوری دانشگاه بازدید کرد...