دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس داده‌های وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه، در مجموع، حضور گردشگران خارجی در ترکیه در سه ماهه اول سالانه بیش از 26.7 درصد افزایش یافته و به 6.2 میلیون نفر رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مالیات بر عایدی سرمایه، نوعی مالیات است که از معاملات مسکن، خودرو، طلا و سکه یا ارزهای خارجی دریافت می‌شود. میزان مالیات بر عایدی سرمایه، بسته به مدت نگهداری از 0 تا 60 درصد است. این رقم برای خودرو بین 0 تا 30 درصد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر لیونل مسی شایعات مربوط به توافق این بازیکن با باشگاهی دیگر را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این سخنان جهانگیری باعث شکایت قالیباف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پردرآمدترین سازنده گوشی در میان برندهای اندرویدی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستانی تهران احمد علیرضا بیگی را احضار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقاضای مصرف برق کشور در روز هجدهم اردیبهشت و در میانه فصل بهار از 51 هزار مگاوات عبور کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حامدطالبی، دبیر شبکه های اجتماعی روزنامه ایران امروز مدعی شد که سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با خط تلفن پرایوت نامبر (بدون شماره) به دلیل یک کامنت اینستاگرامی با او تماس گرفته و او را تهدید کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

تعبیر "خالص‌سازی" مهم است خاصه این که نزدیک‌ترین چهره رسانه‌ای به او که در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی معاونت رسانه‌ای لاریجانی را بر عهده داشت این خالص‌سازی را توضیح داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار آگهی سکه‌های 250 ریالی یا همان 25 تومانی همچنان داغ است و در سایت‌های آنلاین آگهی، قیمت‌های نجومی و عجیب و غریبی برای فروش این سکه اعلام شده است. برای مثال، در یکی از آگهی‌ها نوشته شده است «سکه 250 ریالی ضرب سال‌های 72، 75، 76، 78 و 82 هر عدد 2 میلیون تومان؛ معاوضه ندارد و قیمت مقطوع است».

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستانی تهران به موضوع کنده شدن پوست درختان در پارک ملی سرخه‌حصار، ورود کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مناظره علی علیزاده و صادق زیباکلام با محوریت فلسطین و رژیم اشغالگر قدس، امشب سه شنبه 19 اردیبهشت ساعت 21 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان کارگری از حذف فیش‌های حقوقی اردیبهشت در سامانه خبر دادند. این بازنشستگان می‌گویند با شماره 1420 تماس گرفته‌ایم اما پاسخ روشنی به ما در ارتباط با حذف فیش‌های حقوقی ندادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک به مناسبت روز معلم از روی کامیون اقدام به تقسیم مواد غذایی بین معلم‌ها کرده است. کاربران شبکه‌های اجتماعی این اقدام را بی‌احترامی به شان معلمان دانستهاند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، برنامه مناظره صادق زیباکلام و علی علیزاده که در حاشیه رونمایی مستند «وداع با اسلحه» در دانشگاه شریف انجام شده بود، امشب روی آنتن می‌رود. این مناظره همزمان با رونمایی از فیلم مستند «وداع با اسلحه» در دانشگاه شریف و به صورت مجازی برگزار شده و امشب سه شنبه 19 اردیبهشت ساعت 21 از آنتن شبکه مستند پخش خواهد شد. محوریت...