دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی روز سه‌شنبه گفت که 95 درصد مشکلات امنیتی این رژیم از ایران ناشی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی شورای رقابت در واکنش به نامه وزارت صنعت در بازنگری قیمت خودروهای مونتاژی، گفت: رأی شورای رقابت مبنی بر دستورالعمل قیمت گذاری خودروهای مونتاژی قطعی و لازم الاجراست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خلال دندان اگرچه ابزار دم دستی و راحتی برای تمیز کردن دندان‌ها است، اما شاید عاقلانه‌ترین یا بی‌ضررترین انتخاب برای مواقعی که سعی دارید مواد غذایی را از لای دندان‌های خود بیرون بکشید، نباشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اظهارات کذب و افتراهای حسن رحیم‌پور ازغدی به او و همکارانش شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر 17 ساله که برای اقدامات درمانی از آمل به تهران آمده بود براثر آنژیوگرافی به کام مرگ فرو رفت!

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر راه و شهرسازی گفت: تسهیلات نهضت ملی مسکن به 550 میلیون تومان افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوبخت به وضعیت اقلیمی کشور اشاره و اظهارکرد: کانون‌های بحرانی بیابان در کمتر از دو دهه از 6 میلیون هکتار به بیش از 14 میلیون هکتار رسیده و استان‌های بیابانی کشور نیز از 12 استان به 19 تا 20 استان افزایش یافته است و این رخداد یک هشدار جدی برای سرزمین و محیط زیست ماست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به عقیده یکی از نمایندگان مجلس، طی چند دهه بعد از انقلاب یکی از ضعیف‌ترین و بی‌اقتدارترین دولت‌ها، دولت رئیسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر که در پوشش مامور پلیس اقدام به سرقت مسلحانه از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها خبرهای عجیبی از فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان به گوش می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کتایون ریاحی و پانته‌آ بهرام به خاطر کشف حجاب 1.5 میلیون تومان جریمه شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنا بر اعلام معاون وزارت علوم، 40 درصد رشته‌های دانشگاهی از دفترچه کنکور حذف می‌شود. زهرا کریمی، تحلیلگر مسائل اقتصادی با بررسی دلایل خالی ماندن صندلی‌های دانشگاه در ایران می‌گوید: «به دنبال کاهش شمار دانشجویان ورودی به دانشگاه، تعدیل نیرو در دانشگاه‌های غیرانتفاعی زیاد شده است و در برخی مناطق دانشگاه تعطیل هم می‌شود.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن مسیل‌ها و رودهای این استان طی سه شنبه شب و روز چهارشنبه هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیروگاه شهید عباسپور درچه دچار حریق شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیچ راه درست و مشخصی برای دست‌یابی به موفقیت وجود ندارد. آنچه برای شما مفید است، ممکن است برای شخص دیگر مفید نباشد. شاید ترکیب کاملی از موارد وجود نداشته باشد که بتواند موفقیت را تضمین کند؛ اما برخی مراحل اساسی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید تا شانس موفقیت خود را در زندگی، عشق، کار یا هر آنچه اتفاق می‌افتد، بالا ببرید.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: تعبیر «خالص‌سازی» مهم است خاصه این که نزدیک‌ترین چهره رسانه‌ای به او که در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی معاونت رسانه‌ای لاریجانی را بر عهده داشت این خالص‌سازی را توضیح داده است.