دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

مددجویان و معلولان بهزیستی، در صورت نیاز به هر یک از خدمات توانبخشی و تجویز آن از سوی پزشک معالج می‌توانند به کلینیک‌های داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی یا سازمان نظام پزشکی و بخش خصوصی طرف قرارداد مراجعه و از 70 درصد تعرفه این خدمات استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشکی قانونی استان هنوز در مورد وضعیت سلامت متهم به قتل آیت‌الله سلیمانی، عضو مجلس خبرگان رهبری توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: آتش‌سوزی برج خنک‌کن واحد شماره 4 نیروگاه اصفهان با تلاش تیم‌های عملیاتی مهار شده و این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان کرج جزئیات دستگیری شرور و خفتگیر خطرناکی که در کرج موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این بازیگران زن باید توضیح بدهند چطور آن زمان که پول‌های خوبی به حساب‌شان واریز می‌شد، ضدیت و مشکلی با حجاب و قوانین کشور نداشتند و حالا که همکاری‌شان قطع شده ناگهان به همه چیز معترض شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری نوستالژی و قدیمی از اندی در کنار علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحلیلگر مسائل ترکیه و آذربایجان نوشت: این زن یک یک جراح معروف جمهوری باکو است که توسط شوهر ترکیه ای خود کشته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به زودی سکاندار وزارت آموزش و پرورش مشخص خواهد شد و امیدوار هستیم که طرح رتبه‌بندی که خواسته چند ساله معلمان است، معایب آن برطرف شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون بازنشستگی اداره کل مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی به سوالی پیرامون زمان برقراری حکم بازنشستگی و استحقاق درمان در بازه زمانی تا صدور حکم قطعی بازنشستگی پاسخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: صنعت برق برای گذر از پیک تابستان آمادگی کامل دارد و در همین راستا 142 برنامه مختص شهر تهران پیش بینی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اسبق بانک مرکزی نوشت: آنچه دولتها و خصوصاً بانک های مرکزی انجام میدهند هدف گذاری تورمی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس این اخبار، «اورخان محمدف» و «توحید ابراهیم بیگی» دو روحانی شیعه و از رهبران گروه «حسینیون نهضت مقاومت اسلامی آذربایجان» نزدیک به یک هفته پیش در قم بازداشت شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: نوسان 2 تا 5 درصدی در این بازار طبیعی است و خریداران منتظر کاهش یا افزایش شدید قیمت در این بازار نباشند .

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از بازیگران ایرانی در کنار فعالیت در عرصه ی بازیگری برای داشتن یک منبع درآمد پایدارتر به سراغ راه اندازی کافه یا رستوران رفته اند. برخی از آن ها در این شغل موفق بوده اند و برخی هم البته پس از مدتی مجبور به رها کردن آن شده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تخمین جمعیت علویان کاری سخت است و در ترکیه تخمین زده می‌شود که تا 25 درصد جمعیت این کشور پیرو شاخه علویه هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعبیر "خالص‌سازی" مهم است خاصه این که نزدیک‌ترین چهره رسانه‌ای به او که در دوران دبیری شورای عالی امنیت ملی معاونت رسانه‌ای لاریجانی را بر عهده داشت این خالص‌سازی را توضیح داده است.