دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

آزمایشگاه مکانیک دانشکده عمران دانشگاه شریف بامداد امروز در آتش سوخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون رفاه دانشجویان شریف با همکاری اداره امور خوابگاه‌ها طرح تسهیلات قرض‌الحسنه اسکان را بعنوان «جایگزین اسکان در خوابگاه‌ها» در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری برای دانشجویان واجد شرایط کلیه مقاطع اجرا می‌نماید. کانون رفاه دانشجویان شریف، حاصل تلاش گروهی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف برای بهبود سطح رفاهی، ارتقای مهارت‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: فرهنگ دانشگاهی در حال تغییر و تحول است؛ دانشگاه شریف یا تهران 20 سال پیش یک عرصه آموزش و پژوهش داشت و پارک‌های علم و فناوری را نداشتیم. اما امروز پارک‌ها در حال گسترش است و آیین‌نامه‌های وزارتخانه در راستای تشویق پارک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان تنظیم می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه برگزاری امتحانات دانشجویان و دستورالعمل ارزشیابی‌های دروسی اعلام شد.

خبرگزاری مهر

مناسبات علمی، پژوهشی و فناوری ایران و روسیه وارد مرحله تازه ای شده و روسای دانشگاه های برتر ایران و روسیه 17 تفاهم نامه در حوزه ساخت ماهواره، تبادل استاد ودانشجو و انتقال دانش به امضا رساندند.

وب‌گاه فرارو

آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی در مباحثی که با اعضای موسسه خیریه مکتب امیرالمومنین (ع) دارد به این نتیجه می‌رسد که تبلیغ دین به شکل سنتی دیگر کارساز نیست و باید راه‌های جدیدی را امتحان کرد. همین جرقه ساخت مدرسه‌ای را می‌زند به نام مفید، اولین مدرسه متفاوت در پایتخت، ابتدا حوالی میدان انقلاب در مقطع راهنمایی و بعد در شهرهای دیگر.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درخشش بانوی ایرانی در آمریکا، جهانی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تینا ترکمان دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف و ریاضیدان نخبه به عنوان دومین زن ایرانی موفق به اخذ مدرک دکترای ریاضی محض از دانشگاه هاروارد در آمریکا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو هیات رییسه مجلس از ارسال نامه به مخبر معاون اول رییس جمهور و رئیس ستاد تنظیم بازار برای جلوگیری از افزایش دوبرابری قیمت بلیت هواپیما خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

معصومه ابتکار گفت: «دیگر کسی من را نماینده حاکمیت نمی‌داند، همه می‌دانند کنار هستیم و هیچ‌گونه مسئولیتی نداریم، واقعیت این است که الان حاکمیت یک‌دست شده است. با دانشجویان درباره مسائل موجود صحبت می‌کنیم آن‌ها انتظار دارند درباره مسائل پیش آمده موضع بگیرم و جاهایی‌که می‌توانم از ساختار‌های صنفی و انجمن‌ها استفاده کنیم که نظر دانشجو‌ها و مردم در رسانه‌ها و برای حاکمیت منعکس شود، در این...

وب‌گاه گسترش

ماه‌های اخیر بیشتر از هر زمان دیگری در کشور، بحث حجاب مطرح بوده است، البته مخالفان و موافقان حجاب اجباری پیش از این در ماه‌های اول پیروزی انقلاب نیز مناقشات جدی‌ای دراین‌باره داشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ابتکار گفت: در این مدت دانشگاه‌ها فضای سیاسی پررنگی داشتند، در دانشگاه تربیت مدرس هم علی‌رغم این‌که دانشگاه تحصیلات تکمیلی است و متوسط سن دانشجویان بیشتر است، آن‌ها وضعیت پرتحرکی داشتند، در دوره پسا مهسا دانشجویان فعال بودند و اعتراضات زیادی درباره مسائل صنفی و البته مسائل کلی کشور داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه ابتکار گفت: «دیگر کسی من را نماینده حاکمیت نمی‌داند، همه می‌دانند کنار هستیم و هیچ‌گونه مسئولیتی نداریم، واقعیت این است که الان حاکمیت یک‌دست شده است. با دانشجویان درباره مسائل موجود صحبت می‌کنیم آن‌ها انتظار دارند درباره مسائل پیش آمده موضع بگیرم و جاهایی‌که می‌توانم از ساختارهای صنفی و انجمن‌ها استفاده کنیم که نظر دانشجوها و مردم در رسانه‌ها و برای حاکمیت منعکس شود، در این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیات رییسه مجلس نوشت: برای جلوگیری از افزایش دوبرابری قیمت بلیت هواپیماها به مخبر به عنوان رئیس ستاد تنظیم بازار نامه نوشتم.

خبرگزاری تسنیم

مرحله منطقه‌ای یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در استان‌های تهران، البرز و قزوین 17 تا 19 اردیبهشت‌ماه 1402 به میزبانی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در این شماره بررسی می‌شود که توصیه‌های صندوق پول بین‌المللی، برای مهار تورم ایران چیست؛ و ادبیات صندوق و صدای صندوق از کدام بلندگوها بیرون می‌آید.