دوشنبه 30 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین دانش‌آموختگی سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه صنعتی شریف که قرار بود روز سه‌شنبه 9 خردادماه 1402 از ساعت 14:00 در سالن همایش‌های رازی تهران برگزار گردد به روز چهارشنبه 24 خرداد‌ماه 1402 موکول شد. بر اساس اعلام ستاد برگزاری آیین دانش‌آموختگی سال تحصیلی 1401-1400، به منظور هرچه بهتر برپا شدن این برنامه و امکان حضور حداکثری دانش‌آموختگان و استادان،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در فضای عمومی در مورد پوشش اگر مردم هم چارچوب را رعایت نکنند و فرضا لباس زننده، چسبان، شلوار کوتاهی باشد باید نسبت به آن اقدام انجام شود، اما خیلی کم هستند و زنندگی لباس آقایان خیلی هم به چشم نیامده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل اسبق بانک صادرات کسری بودجه و تورم را اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر بازار ارز دانست و به رسمیت نشناختن بازار ارز توسط بانک مرکزی را بی‌فایده دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش روزنامه جهان صنعت درباره افزایش فروش اعضای بدن ایرانیان در خارج از کشور، موجب احضار مدیرمسئول روزنامه جهان صنعت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سنت گذاشتن سکه روی سنگ قبرها در آمریکا به دوران امپراتوری روم بازمی‌گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان اعلام اسامی برندگان ثبت‌نام خودرو در طرح جوانی جمعیت و مادران در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته لیونل مسی به همراه همسرش در مراسم لاروس حضور داشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوالی ساعت 3 بامداد امروز، آزمایشگاه مکانیک خاک در همکف دانشکده مهندسی #عمران آتش گرفته و تمامی وسایل آن نیز سوخته است. علی‌رغم مهار آتش‌سوزی، حرارت اتاق همچنان ادامه دارد و شیشه‌ها و بخش‌هایی از آزمایشگاه در حال فروریختن است و تا اطلاع ثانوی امکان تردد دانشجویان به این دانشکده وجود ندارد. بعضی از کلاس‌های صبح دانشکده عمران که قرار بوده در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیونگ یانگ روابط نزدیک خود با مسکو را با وجود محکومیت‌های بین‌المللی علیه روسیه بابت جنگ اوکراین تقویت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی جزئیات کشف معمای قتل مادر و فرزند و دستگیری قاتل در شهرستان فریدونکنار را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط و ضوابط تحصیل مشمولان سربازی قبول‌شده در دانشگاه‌ها مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاهش چند کیلو از وزن بدون رژیم غذایی عذاب‌دهنده نیز امکان‌پذیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مناظره علی علیزاده و صادق زیباکلام سه شنبه 19 اردیبهشت ساعت 21 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراسم اختتامیه دانش آموختگی دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های ایران در قم برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه و دغدغه معلمان و فرهنگیان بوده است؛ استفاده از مزایای خدماتی، امکانات رفاهی و مخصوصاً بیمه‌های درمانی تکمیلی توسط وزارت آموزش و پرورش است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

12 کشور با کمترین میزان طلاق شامل سریلانکا (0.15)، گواتمالا و ویتنام (0.20)، سنت وینسنت و گرنادین (0.40)، پرو (0.50)، آفریقای جنوبی (0.60)، شیلی، کلمبیا، ایرلند، مالتا، پاناما، قطر، سنت لوسیا، امارات متحده عربی و ونزوئلا با نرخ 0.70 هستند.