سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عصر ایران

در سال‌جاری مهم‌ترین مشکلی که روسا داشتند، بحث تغذیه بود. این گزاره را خطیبی مطرح می‌کند. براساس گزارش او امسال 2 هزار و 500 میلیارد تومان در بودجه عمومی و هزار و 400 میلیارد تومان نیز در تبصره 14 برای تغذیه تخصیص یافته است. 700 میلیارد تومان دیگر نیز از سمت سازمان برنامه داده شده و جمعا اعتبارات تغذیه به 3 هزار و 600 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه فرارو

خطیبی با اشاره به اینکه صرف 94 درصد از اعتبارات برای حقوق به روسای دانشگاه بازمی‌گردد، عنوان کرد: «جذب نیروی شرکتی ممنوع است. دانشگاه را که ما درست نکردیم و 40 سال است که دانشگاه‌ها کار می‌کنند. چه دلیلی دارد که رئیس جدید تعدادی نیروی شرکتی اضافه کند؟ این اتفاقات باعث بلعیده شدن اعتبارات آموزش عالی می‌شود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در ادامه تلاش‌های شبانه روزی خود برای شناسایی کارچاق کن‌ها، این بار به فردی رسید که با ادعای نفوذ در قوه قضاییه از مردم کلاهبرداری می کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون پیشین علمی و فناوری رئیس جمهوری گفت: قانون مترقی جهش تولید دانش‌بنیان می‌تواند راه‌گشای زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور طی 15 تا 20 سال آینده کشور باشد و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرق در مطلبی نوشت: چین پس از قراردادهای بزرگ انرژی با رقبای عرب ایران در حاشیه خلیج فارس این بار قرارداد خبرساز دیگری بسته است. قرارداد 25ساله استخراج نفت بین طالبان و چین خبری است که به تازگی منتشر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه شرق نوشت: در 22 فروردین امسال خبر آمد که طالبان برای حضور در راه ابریشم اعلام آمادگی کرده و چین با این موضوع موافق است. اتفاقی که از نظر اتاق بازرگانی ایران به معنی ازدست‌رفتن اهمیت بندر چابهار برای چینی‌ها و جایگزینی آن با بندر گوادر پاکستان بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چین پس از قراردادهای بزرگ انرژی با رقبای عرب ایران در حاشیه خلیج فارس این بار قرارداد خبرساز دیگری بسته است. قرارداد 25ساله استخراج نفت بین طالبان و چین خبری است که به تازگی منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

میزان سرمایه‌گذاری شرکت چینی در این پروژه در یک سال 150 میلیون دلار و در سه سال آینده 540 میلیون دلار خواهد بود. مقامات طالبان گفته‌اند که در این قرارداد 20 درصد شریک خواهند بود و این سهم می‌تواند تا 75 درصد افزایش داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهمانی زنان فرهیخته و نخبه در دیدار با پدری مهربان. این‌طور مواقع انگار پایت را که در حریم صاحب‌خانه می‌گذاری؛ هر چه صاحب‌خانه عزیزتر باشد دل کندن از خانه‌اش سخت‌تر می‌شود.

وب‌گاه فرارو

این انجمن در اطلاعیه خود از مسئولین دانشگاه انتقاد کرده و نوشته است: «مسئولین دانشگاه مدام دانشجویان را به شرکت در برنامه‌های مجوزدار تشویق می‌کنند، اما پس از عدم صدور مجوز برنامه روز دانشجو، حالا مجوز برنامه یادبود هواپیما را نیز صادر نمی‌کنند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف طی اطلاعیه اعلام کرده است که قصد داشته یادبودی برای حادثه هواپیمای اوکراینی برگزار کند، اما مسئولین دانشگاه مجوز برگزاری مراسم را صادر نکرده اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام آخرین وضعیت اجرای طرح نصب پلاک سوم بر روی وسایل نقلیه، اعلام کرد که این طرح به زودی اجرایی خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی از رسانه‌ها طی 15ماه اخیر، 15خبر غیرواقعی، شایعه یا تهمت را به شهرداری تهران نسبت داده‌اند.

خبرگزاری دانا

برخی از رسانه‌ها طی 15ماه اخیر، 15خبر غیرواقعی، شایعه یا تهمت را به شهرداری تهران نسبت داده‌اند.