سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا بر اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، و با توجه به مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، کلیه کلاس‌های درس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 13 و 14 دی‌ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. همچنین امتحانات دروس عملی که از قبل در این دو روز برنامه‌ریزی شده‌اند، در همان ساعت و تاریخ برنامه‌ریزی‌شده برگزار...

وب‌گاه عصر ایران

تنش اصلی در قیمت ها معلول تورم به وجود آمده از نقدینگی است و ثابت نگه داشتن قیمت ارز برای دوسال، جز فساد و جهش ارزی در آینده عایدی ندارد!

وب‌گاه خبر آنلاین

بسیج دانشجویی شریف از سیاست ارزی دولت انتقاد شدیدی کرد.

خبرگزاری مهر

امتحانات دروس عملی دانشگاه شریف که از قبل در روزهای 13 و 14 برنامه‌ریزی شده‌بودند، امروز و فردا در همان ساعت و تاریخ برنامه‌ریزی شده برگزار خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

آمار سال 2017 می‌گوید که به‌ازای هر هزار نفر جمعیت ایران ما 1.6 پرستار استخدام‌شده در نظام درمانی‌مان داریم. یعنی ما نصف حداقل استاندارد‌های جهانی پرستار داریم. این یعنی ما صد هزار پرستار در بیمارستان‌هایمان کم داریم تا به کف استاندارد جهانی برسیم. این استاندارد برای پیش از شیوع کروناست و طبیعتا با توجه به لود کاری در بیمارستان‌ها در زمان همه‌گیری چند برابر بیشتر است؛ بنابراین پاسخ...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه‌های صنعتی علم و صنعت، شریف و علم و فرهنگ در اطلاعیه‌های جداگانه اعلام کردند که با توجه به غیرحضوری شدن دانشگاه‌ها، اما امتحانات این دانشگاه‌ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 13 و 14 دی ماه حضوری برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

با گذشت یکسال و نیم از حکمرانی دولت رئیسی، مردم با وعده ها و شعارهای عمل نشده او رو به رو شدند و موجی از تغییرات در دولت سیزدهم شامل بازداشت، برکناری و استعفای مدیران به راه افتاده که به نظر می رسد به دلیل «ساختار مسائل» بهبود مدیریت این استان‌ها در هاله ای از ابهام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دو موضوعی که حاتمی به آن پرداخته، دقیقا بستری است که خروجی‌های اسنوا بر آن قرار گرفته است. این برند از ابتدا سرمایه‌گذاری‌های بسیاری بر روی تحقیق و توسعه شکل داده است.

وب‌گاه گسترش

در یک ماه اخیر، گفت‌وشنودهای زیادی درباره سد چم‌شیر در رسانه‌ها انجام شد؛ نظراتی که طیف گسترده‌ای از گزاره‌های موافق و مخالف احداث و آبگیری این سد را بازتاب می‌داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی نامه‌ای به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهور کشور پیرامون عملکرد دولت در 500 روز گذشته از ابتدای دولت سیزدهم اعلام کردند: متن نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم شروع...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قدیری ابیانه می‌گوید: آمارها نشان می‌دهد که دانشجویان پزشکی که با سهمیه ایثارگران وارد دانشگاه‌ها شده‌اند، مهاجرتی نداشتند و نشان می‌دهد که آنها وفاداری بیشتری به کشور دارند؛ از این رو لازم است سهمیه ورودی این دسته از دانشجویان به رشته‌های پزشکی افزایش یابد.