سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «رادیکال شریف» تلاش کارگردان برای نشان دادن جزئیات حوادث 10 روزه دانشگاه صنعتی شریف بدون دخل و تصرف است.

وب‌گاه ورزش سه

سخنگوی فدراسیون کشتی مباحث مالی این فدراسیون را شفاف سازی کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر واحد سنجش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: در ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای پایتخت امکان سنجش کربن سیاه نیز وجود دارد که تنها این امکان در ایستگاه‌های شهر تهران وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران گفت: ما برای اولین بار موضوع تحلیل تصاویر ماهواره‌ای را شروع کردیم که منشاء الودگی هوا را شناسایی کنیم.

وب‌گاه فرارو

غلامرضا ظریفیان، تحلیلگر سیاسی و معاون وزیر علوم در دولت خاتمی درباره اخراج اساتید و به‌ویژه اساتید علوم انسانی از دانشگاه‌ها گفت: در دانشگاه‌های دیگر هم متاسفانه با چنین پدیده‌ای مواجه هستیم. دلیل این برخورد‌ها آن است که در حوادث اخیر اساتید تلاش کردند در کنار دانشجویان قرار گرفته و مانع از دخالت‌های بیرونی در دانشگاه شوند. همچنین عمده سعی این اساتید آن بود که دانشگاه با خشونت آمیخته...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک جامعه‌شناس و استاد دانشگاه در گفتگویی بیان کرد احتمال دارد ایران به زودی از نقشه جهان حذف شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی به دنبال تحول، تغییر رویه و راهکار و یک صدای جدید است.

خبرگزاری مهر

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم گفت: به طور متوسط درصد اشتغال دانش آموختگان دوره کارشناسی در سال 1400، 35 درصد بوده که در سال 1401 به 50 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مستند «قصه این است» به کارگردانی عبدالعلی دهقانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی یکشنبه 18 دی ساعت 22:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فردا (یکشنبه) محل سقوط هواپیمای اوکراینی را در شهریار گلباران می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «قصه این است» به کارگردانی عبدالعلی دهقانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی یکشنبه 18 دی ساعت 22:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعیدرضا عاملی درباره کلیت سند تحول و نظارت بر اجرای مصوبات شورا اظهار داشت: سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از 38 سال اقدامات شورای عالی انقلاب فرهنگی که یک میراث بزرگ و کمتر شناخته شده است، تصویب شد. وی درباره ضمانت اجرایی مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی بنیاد ملی نخبگان...

وب‌گاه مشرق نیوز

آقای الیاس حضرتی باید به این سوال پاسخ دهد که چرا اینترنشنال و بی بی سی و صدای آمریکا و دیگر رسانه های دشمن، از بازداشت خبرنگار روزنامه تحت مدیریت وی اینقدر عصبانی و پریشان هستند؟!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زهرا حسنی سعدی و همسرش شهید محمد صالحه دو دانشجوی دانشگاه شریف بودند که هر دو در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی جان به جان آفرین تسلیم کردند. این زوج بعد از ازدواج برای ادامه تحصیل به کانادا سفر کردند و در اثر سقوط هواپیمای اوکراینی به شهادت رسیدند. در این مستند به بررسی حادثه هواپیمای اوکراینی و زندگی این زوج پرداخته شده است. «قصه این است» کاری...