سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف شب گذشته با حضور در خوابگاه شهید وزوایی در خصوص مسائل و مشکلات این خوابگاه با دانشجویان به گفتگو پرداخت. یکی از مشکلاتی که دانشجویان خواستار پیگیری و رفع آن بودند رفع مشکل ترکیدگی لوله فاضلاب مجاور خوابگاه و بوی نامطبوع آن بود. جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف در رابطه با ترکیدگی لوله فاضلاب خوابگاه شهید وزوایی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لاریجانی گفت: خاکپاشی به صورت انقلاب کم نبوده البته نواقصی هم داریم، اما این خاکپاشی جدی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لاریجانی گفت: «در کشور ما انسان‌های جهاندیده مثل بسیاری از نخبگان کم نیستند اما مهم این است که چقدر به کار گرفته شوند»

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساختار دفترچه‌ها و پاسخ‌نامه‌های نوبت اول کنکور 1402 تغییر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رسول جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف با حضور در خوابگاه شهید وزوایی در خصوص مسائل و مشکلات این خوابگاه با دانشجویان به گفتگو پرداخت و نسبت به حل این مشکلات قول مساعد داد. رفع مشکلات hpc، آسانسور، سیستم گرمایش، سالن بدنسازی، رفع ترکیدگی لوله فاضلاب مجاور خوابگاه و لزوم تامین امنیت دانشجویان در مقابل سارقین از جمله مطالبات مطرح شده از سوی دانشجویان...

خبرگزاری مهر

بررسی وضعیت بودجه 10 دانشگاه در لایحه بودجه 1402 نشان می دهد، 3 دانشگاه تربیت مدرس، علم و صنعت و خوارزمی بیشترین رشد بودجه را نسبت به بودجه 1401 دارند.

وب‌گاه فرارو

مسعود تجریشی گفت: مردم همراه هستند و تجربه نشان داده هرکجا صادقانه با مردم صحبت کرده‌ایم، توانسته‌ایم حقیقت را بگوییم و اگر مردم احساس کنند که قرار است چه کاری انجام شود، حتما همراهی می‌کنند، اما در موضوع آلودگی هوا به نحوی وارد موضوع شدیم که همه داریم زجر می‌کشیم.

خبرگزاری دانا

جزئیات برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها در روز چهارشنبه 28 دی‌ماه اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

روزگذشته میزگردی با موضوع بررسی اثرات عرضه خودرو در بورس کالا در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد که 5 استاد اقتصاد در این نشست، نظر خود را درباره عرضه خودرو در بورس اعلام کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف، با توجه به برگزاری آزمون سراسری 1402 در روز‌های پنج‌شنبه 29 الی جمعه 30 دی‌ماه 1401 (در نوبت صبح)، به جهت اهمیت آزمون سراسری و برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روز‌های فوق‌الذکر به دانشگاه ممنوع است. در صورت نیاز به تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد و دکتری، باید هماهنگی‌های لازم...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد به دلیل برگزاری کنکور سراسری در روز‌های پایانی هفته جاری، در داخل این دانشگاه محدودیت تردد وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجود مالکیت ایران بر دومین و بزرگترین میادین گازی در دنیا اما به دلیل بی‌تدبیری‌ها و ناتوانی در استخراج و تولید، نه تنها صنایع مادر نظیر فولاد و پتروشیمی از این منابع عظیم انرژی بی‌بهره مانده‌اند، بلکه حال نوبت به بخش خانگی رسیده‌است که با قطعی و افت فشار مواجه شده‌است.