سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور احمدی روشن و شهید سلیمانی را نمونه ای از افراد مخلص و بصیر در تشخیص راه درست خواند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد: روند پیگیری تخلفات دانشجویان در حوادث اخیر در کمیته انضباطی با جدیت انجام و در مواقع لزوم منجر به صدور احکام نهایی برای برخی از دانشجویان متخلف می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به التهابات و ناآرامی‌های چند وقت اخیر در سطح جامعه و به ویژه در دانشگاه‌ها شاید تصور برخی‌ها این بود که حضور مسئولان و به ویژه سران قوا در مراسم‌های مختص به گرامیداشت روز دانشجو تحت الشعاع این التهابات قرار می‌گیرد؛ اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه طبق برآورد‌های صورت گرفته امسال برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌ها حداقل دو برابر سال‌های قبل بوده...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد تهران شمال و شورای تبین بسیج دانشجویی به آتش سوزی دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه تهران شمال واکنش نشان دادند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنا به اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف، با توجه به مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، کلیه کلاس‌های درس در روز‌های یک‌شنبه و دوشنبه 11 و 12 دی‌ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند. امتحانات دروس عملی شامل آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و تربیت‌بدنی که از قبل در این دو روز برنامه‌ریزی شده‌اند، در همان ساعت و تاریخ برنامه‌ریزی‌شده برگزار...

خبرگزاری تسنیم

شهید احمدی روشن شب قبل از شهادت به یکی از همکاران خود گفت: "به حضرت عباس قسم اگر این کار را انجام دهم من را می‌زنند! زیرا دیگر هیچ کاری در جمهوری اسلامی در بخش هسته‌ای نمانده که انجام نداده باشم و دیگر هیچ راهی برایشان (معاندان) نگذاشته‌ام."

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که هنوز تاثیر تعیین سقف قیمت نفت برای روسیه در بازارهای جهانی نفت روشن نشده است، زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش احتمال تعیین سقف قیمت گاز برای این کشور به گوش می‌رسد.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام دانشگاه شریف، کلاس های عملی شامل کارگاه و آزمایشگاه طی امروز و فردا برگزار می شود.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه خواجه نصیر اعلام کرد: روند پیگیری تخلفات دانشجویان در حوادث اخیر در کمیته انضباطی با جدیت انجام و در مواقع لزوم منجر به صدور احکام نهایی برای برخی از دانشجویان متخلف می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روح الله دهقانی فیروز آبادی امروز در بزرگداشت شهید احمدی روشن که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد خطاب به دانشجویان با تاکید بر اینکه باید دانشجویان مسائل کشور را شناسایی کنند و در راستای حل آن‌ها گام بردارند، افزود: باید شما دانشجویان تغییر رویه دهید و از روحیه طلبکاری به روحیه بدهکاری روی بیاورید و به کشور خدمت کنید. معاون علمی، فناوری و اقتصاد...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به اظهارات رضا کیانیان نسبت به شهردار تهران واکنش نشان داد و اعلام کرد: آقای کیانیان اگر اهل انصاف بودید نگاهی به سابقه فداکاری‌های علی زاکانی می‌کردید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برپایی دسته و مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س)، چند انتصاب و تقدیرهای هفته پژوهش تا مسابقات والیبال، پینگ‌پنگ و بسکتبال رویدادهای یک هفته گذشته در دانشگاه صنعتی شریف بود.

خبرگزاری تسنیم

بررسی طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دستورکار کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از گروه‌های دوستدار محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف در روزهای پایانی ترم در ابتکاری جدید کاغذهای باطله دانشجویان را تحویل می‌گیرد و چرک‌نویس یک‌رو سفید به آنها می‌دهد.