جمعه 27 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امسال نیز به رسم هرساله مراسم عزاداری مولای متقیان، امیرالمومنین (علیه‌السلام) به همت هیئت الزهرا (سلام‌الله‌علیها) دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد. این مراسم در شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان، مقارن با شب های بافضیلت قدر برگزار خواهد شد. در این مراسم حجج الاسلام و المسلمین هدایت و قاسمیان سخنرانی خواهند کرد و کربلایی حسین...

وب‌گاه خبر آنلاین

تبادل نامه ها بین امام و آیت الله منتظری روایت جالبی دارد که محمد عطریانفر آن را در گنجینه تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ثبت و ضبط رسانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناوشکن دیلمان جدیدترین ناو شکن ساخت صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است که روز 6 آذر 1402 به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در دریای خزر الحاق شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستاورد طراحی و ساخت ربات‌های هوشمند پُستی محققان دانشگاه صنعتی شریف در نشریه معتبر جهانی پست منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه شریف و مشاور وزیر اقتصاد، به عنوان نماینده ایران در بانک جهانی منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سیاست جدیدی در شورای خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال تدوین است تا برای بانوانی که قصد دارند در زمان تحصیل یا تدریس مادر شوند، تسهیل‌گر باشد، به زودی این بسته سیاستی نهایی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

یک شرکت دانش‌بنیان "پرنده عمودپرواز دکل موقت" ساخته است که به جای برق از باتری استفاده می‌کند و قادر است محموله را تا ارتفاع 100 متری و تا 15 کیلوگرم جابه‌جا کند و مداومت پروازی 16 ساعت دارد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بسته سیاستی حمایت از بانوانی که قصد دارند در زمان تحصیل یا تدریس مادر شوند، به زودی نهایی می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محصولات «طرح اعتباری خرد با توثیق سیم‌کارت» و «توکن سازی مسکن در بستر بلاک چین» بانک پارسیان در هشتمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایرانی به‌عنوان محصول و نوآوری برتر ایرانی معرفی شدند.

وب‌گاه ورزش سه

هشت پیروزی یک بر صفر بیانگر سبک حاکم بر یکی از دو قطب اصلی فوتبال ایران در فصل جاری است.

وب‌گاه الف

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت دانشگاه صنعتی شریف و یک شرکت تولید دارو برای رفع نیازهای پژوهشی این شرکت و توسعه همکاری طرفین امضا شد.

وب‌گاه الف

دو محصول «کالانو» و «باجت» بانک تجارت، با رای هیات داوران هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی، به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی انتخاب شدند

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران باعث واکنش های زیادی شده است و در همین خصوص برخی فعالان اجتماعی و کارگران به رئیسی نامه نوشتند موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران باعث واکنش های زیادی شده است و در همین خصوص برخی فعالان اجتماعی و کارگران به رئیسی نامه نوشتند به گزارش عرشه آنلاین، جمعی از دانشجویان، دانشگاهیان و فعالان کارگری و اجتماعی کشور در نامه‌ای به رئیس‌جمهور کشورمان خواستار تغییر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تفاهم‌نامه همکاری صنعتی دانشجویان دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز امضا شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پس از مدت ها انتظار ثبت نام در دوره حضوری آموزش تولید محتوا اسکیلرن در دانشگاه شریف آغاز شد و هم اکنون دانشجویان و علاقه مندان به حوزه بازاریابی و تولید محتوا می‌توانند در این دوره شرکت کنند. این دوره آموزشی یکی از بهترین و کامل ترین دوره های تولید محتوا در ایران است که توسط اساتید باتجربه تدریس می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گوه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، مجید عباس‌پور، رییس بخش علمی و اجرایی کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری در نشست خبری اظهار کرد: در سال 1993 میلادی برای اولین بار مسأله مواجهه با تغییر آب و هوا در دنیا مطرح شد؛ بر همین اساس اولین نشست جهانی به‌منظور حل این مسأله و تصمیم‌گیری‌های مرتبط در برزیل برگزار شد. عباس‌پور در ادامه افزود: در این راستا...