شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تقی آزاد ارمکی با بیان اینکه برخی تصور می‌کنند دانشجویان منحرف شده‌اند و با گفتگو می‌توانند آن‌ها را به راه بازگردانند، اظهار کرد: آن‌ها برای تغییر آمده‌اند، خواسته‌های عقلانی آن‌ها را باید محقق کرد و مابقی را به گفتگو واگذار کرد. اگر این کار انجام نشود و دانشجویان سرکوب شوند، سرکوبگری آن‌ها به یک نقطه عطف برای حوادث بعدی تبدیل می‌شود.

خبرگزاری دانا

مشاهدات میدانی امروز شنبه 23 مهرماه توسط خبرنگار ما از نقاط مختلف پایتخت نشان می‌دهد که علی رغم فراخوان رسانه های ضدانقلاب برای ایجاد التهاب و اغتشاش در شهر تهران، آرامش کامل بر پایتخت حاکم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنا بر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه شریف، کلاس‌های تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از امروز به صورت حضوری برگزار می‌شود و کلاس‌های دوره کارشناسی همچنان به صورت مجازی ادامه خواهند یافت.

خبرگزاری مهر

برخی دانشجویان شهید بهشتی در بیانیه ای خواستار عدم تأثیر غیبت‌ها در تمامی دروس، جابه‌جایی زمان امتحانات، طولانی‌تر کردن ترم جاری و همچنین تامین امنیت دانشگاه شدند.

خبرگزاری مهر

در بزرگترین رتبه بندی 2023 رتبه‌بندی جهانی دانشگاه‌های «مؤسسه آموزش عالی تایمز» 65 دانشگاه ایران حضور دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی در ابتدای دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت با مقام معظم رهبری گفت: دشمنان ایران در اغتشاشات اخیر نیز به دنبال ایجاد زحمت برای کشور بودند اما مردم با صبر و ایستادگی همچون گذشته آنها را ناکام کردند.

خبرگزاری دانا

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکل‌های اساتید و دانشگاهی لازم است انسجام بیشتری در تشکیل منظم کلاس‌ها داشته باشند و واقعیات و حوادث پشت صحنه اعتراضات را تببین کنند.

خبرگزاری مهر

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکل های اساتید و دانشگاهی لازم است انسجام بیشتری در تشکیل منظم کلاسها داشته باشند و واقعیات و حوادث پشت صحنه اعتراضات را تببین کنند.

خبرگزاری مهر

مراسم ختم مرحوم دکتر رضا روستاآزاد امروز در شبستان اصلی مسجد نور برگزار می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان ما همواره بدنبال ایجاد نا آرامی و آشوب در این کشور هستند و به بهانه‌های دروغین دست به تخریب کشور و تلاش برای براندازی هستند اما هر دفعه تیرشان به سنگ می‌خورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین نشست دانشگاهیان انقلاب اسلامی با حضور جمعی از اساتید و اعضای جامعه دانشگاهی دانشگاه‌های مختلف به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد. اقبال شاکری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری لازم است هر کس کار خود را در هر موقعیتی که قرار دارد به بهترین نحو ممکن انجام دهد. وی افزود:...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در هفته‌ای که گذشت، خبر‌های آموزش و فناوری در دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار آموزش و فناوری را مرور می‌کنیم. رئیسی: دانشجویان و اساتید اجازه تحقق خیال‌های باطل دشمن را نخواهند داد رئیس جمهور تاکید کرد: دشمن تصور می‌کرد که می‌تواند در ظرف دانشگاه امیال...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم می‌گوید: وضعیت موجود در جامعه را می‌دانید که به چه صورتی است. یک ساندویچ، چقدر برای شما تمام می‌شود؟ شما را با سه هزار تومان برای صبحانه به هیچ رستورانی نمی‌برند اما ما قرار است برای صبحانه فقط سه هزار تومان، برای ناهار 6 هزار تومان و برای شام چهار هزار تومان از دانشجو بگیریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد دهقان حقوقدان و مدرس دانشگاه در یادداشتی با عنوات «سخنی با اساتید حقوق» نوشت: بیانیه ای منتسب به برخی حقوقدان ها در فضای مجازی منتشر شد که از حاکمیت به جهت برخورد با معترضین گلایه کرده و هشدار داده بودند. دغدغه این عزیزان نسبت به حقوق شهروندی محترم است اما آنچه از بیانیه برداشت می شد، بیشتر یک موضع گیری سیاسی بود تا هشداری حقوقی. اگر دانش حقوق...