شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی وقایع ناگوار عصر یکشنبه دهم مهرماه 1401، هیئت رئیسه دانشگاه شریف اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

هیئت رئیسه دانشگاه شریف با صدور اطلاعیه‌ای درمورد وقایع 10 مهر اعلام کرد: جلسه با دو مقام ارشد امنیتی با حضور اکثریت اعضای شورای دانشگاه در دانشگاه و بیان اتفاقات و شرح جزئیات وقایع که منجر به قبول کوتاهی و عذرخواهی ایشان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی وقایع ناگوار عصر یکشنبه دهم مهرماه 1401، هیئت رئیسه دانشگاه شریف با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی بابت مشکلات ایجاد شده برای دانشجویان و اعضای خانواده شریف، به تشریح برخی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این زمینه پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی وقایع ناگوار عصر یکشنبه دهم مهرماه 1401، هیئت رئیسه دانشگاه شریف با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی بابت مشکلات ایجاد شده برای دانشجویان و اعضای خانواده شریف، به تشریح برخی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این زمینه پرداخت. متن اطلاعیه: همکاران گرامی، دانشجویان عزیز، و همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف با سلام. در پی وقایع ناگوار...

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشگاه صنعتی شریف درباره اقدامات انجام شده پس از وقایع عصر یکشنبه دهم مهرماه توضیحاتی داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی وقایع ناگوار عصر یکشنبه دهم مهرماه 1401 در محوطه پیرامونی دانشگاه و آسیب به بعضی از دانشجویان عزیز و اساتید محترم و هتک حرمت ساحت علم و دانشگاه، هیئت رئیسه دانشگاه حسب وظایف و مسئولیت خود دفاع از کیان دانشگاه و رفع آسیب‌های ایجاد شده را به‌عنوان اولویت اصلی خود قرار داده است.

وب‌گاه الف

کلاس‌های دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف از تاریخ30 مهر ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

دانشگاه صنعتی شریف درباره اقدامات انجام شده پس از وقایع عصر یکشنبه دهم مهرماه توضیحاتی داد.

خبرگزاری تسنیم

هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای به تشریح برخی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در خصوص اتفاقات اخیر این دانشگاه پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

دانشگاه صنعتی‌شریف اعلام کرد کلاس‌های درس این دانشگاه حضوری می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مراسم یادبود رئیس اسبق دانشگاه صنعی شریف و رئیس اندیشکده حکمرانی شریف در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف، مبنی به بازگشایی تدریجی دانشگاه کلیه‌ی کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ورودی 1400 و ماقبل از روز شنبه 30 مهرماه و کلیه‌ی کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ورودی 1401 از روز شنبه 7 آبان‌ماه به صورت حضوری برگزار خواهند شد. کلاس‌های دانشجویان نوورود در هفته آینده همچنان به صورت مجازی برگزار می‌شوند. ضمنا دروس تحصیلات...

وب‌گاه 55 آنلاین

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد کلاس های درس این دانشگاه از هفته آینده و هفته بعد به طور کلی حضوری می شود.