شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی که اعتراضات بعد از فوت مهسا امینی در شهرهای ایران، رو به کاهش دارد، در 12 مهرماه «خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران»، نشستی را با حضور 90 استاد دانشگاه تهران در تالار شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار کرد. این نشست در حالی صورت گرفته بود که برخورد با اساتید و دانشجویان دانشگاه شریف، حضور وزیر علوم در این دانشگاه و دلجویی رئیس دانشگاه از آنان را به دنبال داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازخوانی نشست بیش از 90 نفر از اساتید دانشگاه تهران، زمینه ها، راهکارها و علت وقوع اعتراضات مهرماه را پیش روی دولت سیزدهم قرار می دهد. محور مشترک این اساتید، استقلال «دانشگاه ها» برای تبدیل به مکان طرح انتقادات و ارائه راهکار حل مسائل کشور است.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های علمی و کاربردی کشور گفت: سردمدار اغتشاشات اخیر سلبریتی‌ها بودند که تنها در فضای مجازی شناخته می‌شوند و مخاطبشان جوانان هستند، به همین دلیل جوانان در خیابان بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با حکم رئیس صدا و سیما، سرپرست «معاونت توسعه و فناوری رسانه» منصوب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حکم پیمان جبلی، علیرضا شریفی به عنوان سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا شریفی با حکم رئیس صدا وسیما به عنوان سرپرست «معاونت توسعه و فناوری رسانه» منصوب شد.

وب‌گاه الف

سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه با حکم پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما منصوب شد. پیشتر رضا علیدادی، با حکم علی‌عسکری، رییس سابق صداوسیما این سمت را عهده‌دار بود.

خبرگزاری تسنیم

با حکم رییس صدا وسیما، سرپرست «معاونت توسعه و فناوری رسانه» منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

16 مهر ماه امسال بخش خبری 21 شبکه‌های اول و خبر صداوسیما برای چندثانیه از دسترس خارج و توسط یک گروه هکری هک شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست معاونت توسعه و فناوری رسانه با حکم پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما منصوب شد. پیشتر رضا علیدادی، با حکم علی‌عسکری، رییس سابق صداوسیما این سمت را عهده‌دار بود.

وب‌گاه عصر ایران

یا دیدید که خبرنگاران داخل کشور مجاز باشند برای تهیه گزارش بی طرفانه از آنچه در دانشگاه شریف و زاهدان، سنندج، اردبیل و شهرهای دیگر آزادانه به این مناطق بروند و با هر که خواستند گفت و گو کنند و نتیجه را حتی اگر خلاف روایت رسمی باشد بی سانسور برای مردم گزارش کنند؟ (حتی ممکن است در برخی موارد گزارش های واقعی، تایید کننده حرف های مسوولان باشد). نه که ندیده اید و تنها افرادی که "می توان"...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پاسخ به این پست شهریار فوتبال ایران، خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان (وابسته به صداوسیما) این اقدام علی دایی را غیرحرفه‌ای و عجیب دانسته و با اشاره به مصاحبه برخی افراد منتسب به خانواده پناهی، کشته شدن این دانش آموز اردبیلی را دروغ دانستند.

خبرگزاری دانا

مهراندموزون با انتشار متنی کنایه ای سنگین به علی دایی زده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در صورت عدم تأیید خوداظهاری معلمان توسط ارزیابان حرفه‌ای و هیئت ممیزه، اگرمعلم نظر آنها را پذیرفت حکم رتبه‌بندی صادر می‌شود، در غیر این صورت می‌تواند اعتراض کند و هیئت ممیزه استانی و مرکزی در وزارت آموزش و پرورش روند را بررسی می‌کنند و پس از تعیین رتبه، حکم صادر می‌شود.

وب‌گاه فرارو

نماینده مجلس و خبرگزاری فارس به صورت متوالی از علی دایی انتقاد کرده‌اند.