شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عصر ایران

این انصاف را آقای دایی دارد که بپذیرد جریمه مالی کذب ادعای او نباید به اندازه یک آدم گمنام یا یک بازیکن زمین‌های خاکی باشد. او باید توجه کند وقتی بی‌بی‌سی فارسی به‌رغم اسناد موجود که اسرا اصلاً دانش‌آموز دبیرستان شاهد نبود، همچنان پشت او ایستاده، باید خبری باشد!

وب‌گاه منیبان

در پی وقایع ناگوار عصر یکشنبه دهم مهرماه 1401، هیئت رئیسه دانشگاه شریف با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی بابت مشکلات ایجاد شده برای دانشجویان و اعضای خانواده شریف به تشریح برخی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این زمینه پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریفی در اطلاعیه ای اعلام کرد که تمامی کلاس های دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی سال 1401 این دانشگاه از روز شنبه هفتم آبان ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آقای دایی! تو می‌توانی موجه و قابل اتکا و تضمین‌شده بمانی، شاید برای انتشار این مطالب تحت فشار بودی. اکنون به کودکان در مدارس دنیا می‌آموزند که باید «قدرت نه گفتن» داشته باشند. این قدرت را در خود تقویت کن و موجه و اسطوره بمان.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آقای دایی! تو می‌توانی موجه و قابل اتکا و تضمین‌شده بمانی، شاید برای انتشار این مطالب تحت فشار بودی. اکنون به کودکان در مدارس دنیا می‌آموزند که باید «قدرت نه گفتن» داشته باشند. این قدرت را در خود تقویت کن و موجه و اسطوره بمان. تو آقای گلی، خودت را پرپر نکن!

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیئت رئیسه دانشگاه شریف با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی بابت مشکلات ایجاد شده برای دانشجویان و اعضای خانواده شریف، به تشریح برخی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در این زمینه پرداخت.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه شریف با اشاره به اینکه کلاس های ارشد و دکتری در دانشگاه شریف به صورت 100 درصدی در حال برگزاری است، گفت: کلاسهای مجازی کارشناسی بالای 60-70 درصد برگزار شده است.

خبرگزاری مهر

کتاب «یک بغض و هزاران مشت» به قلم علیرضا اشرفی نسب توسط انتشارات راه یار روانه بازار نشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی دایی دچار نافهمی و اشتباه بزرگ دیگری شد که یک فاجعه تمام‌عیار شناختی و قابل توجه جامعه‌شناسان و فیلسوفان است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از جمله اقدامات دانشگاه شریف جلسه با دو مقام ارشد امنیتی با حضور اکثریت اعضای شورای دانشگاه در دانشگاه و بیان اتفاقات و شرح جزئیات وقایع که منجر به قبول کوتاهی و عذرخواهی ایشان شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: مشاهیر و همه مردم باید علی دایی قهرمان ملی را از گرداب معرفتی نجات می‌دادند و او را مانند قهرمانان و مشاهیر کشورهای دیگر در خدمت منافع ملی می‌آوردند، اما با بی‌تدبیری سیستماتیکی که در این حوزه‌ها داریم، فردی مثل دایی به‌جای آنچه می‌توانست باشد، تبدیل به یک بازیگر اینستاگرام با اشتباهات پیاپی و ضدملی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اصولگرای جوان به علی دایی اسطوره فوتبال ایران حمله کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عصر ایران

جلسه با دو مقام ارشد امنیتی با حضور اکثریت اعضای شورای دانشگاه در دانشگاه و بیان اتفاقات و شرح جزئیات وقایع که منجر به قبول کوتاهی و عذرخواهی ایشان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حدادعادل نوشت: صرف صبحانه نه‌تنها در جلسات غیر جدی و تفننی - چنانچه آقای عبدی متذکر شده‌اند - بلکه حتی در جلسات جدی مانند همین جلسه استادان در دانشگاه تهران امری عادی است و سوءاستفاده شبکه سعودی ایران اینترنشنال از چنین امری در واقع توهین به شعور بینندگان محسوب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در اطلاعیه هیئت رئیسه دانشگاه شریف آمده است: هیئت رئیسه و شخص رئیس دانشگاه در طول دو هفته گذشته نهایت تلاش خود را به کار بسته و تلاش کرد تا ضمن رفع مشکلات ایجاد شده برای دانشجویان، مقامات ارشد و نهادهای تصمیم‌گیر را در جریان واقعیات حادثه قرار داده و شرایط را برای بازگشت دانشگاه به حالت عادی و حضور دانشجویان فراهم نماید.