یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان خاندوزی گفت: توزیع کالابرگ از دستور کار دولت خارج نشده است

وب‌گاه فرارو

سردار آزمون برای دانشجو‌های دانشگاه شریف استوری گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان‌بندی پذیرش حضوری دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف تغییر کرد.

خبرگزاری دانا

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که کلیه کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از امروز تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی مهدوی‌کیا در یک استوری اینستاگرامی به طور تلویحی بیان کرد که از تیم ملی امید کناره گیری کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیراً در کانال‌های تلگرامی اپلیکیشنی به نام «TeleFay» به عنوان تلگرام ضدفیلتر تبلیغ و معرفی می‌شود.

وب‌گاه الف

دانشگاه صنعتی شریف از تغییر زمان‌بندی پذیرش حضوری دانشجویان این دانشگاه خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیج دانشجویی شریف در نامه ای به وزیر علوم پیرامون اتفاقات روز گذشته در دانشگاه صنعتی شریف، ضمن محکوم کردن آن خواستار برخورد صریح و بدون مماشات طبق آیین نامه ها و قوانین انضباطی حاکم بر دانشگاه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب از پشت‌پرده حوادث اخیر و ظلم به ملت ایران روایت‌هایی را بیان کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسکایپ نیز یکی از سرویس‌ها و پلتفرم‌هایی محسوب می‌شود که در روزهای اخیر در کشور فیلتر شدند. با این حال، رایگان کردن تماس‌ها با ایران می‌تواند قدم مثبتی برای افرادی باشد که در خارج از کشور می‌خواهند با خانواده خود در ایران ارتباط برقرار کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار یک میلیون و 372 هزار تومان و هر قیمت سکه امامی نیز 15 میلیون و 319 هزار تومان بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری در جمع دانشجویان معترض دانشگاه صنعتی شریف گفت: جامعه با قانون مدیریت می‌شود. اولین اشکال کار شما این است که دارید بودجه بیت المال را از بین می‌برید ما باید تحمل شنیدن حرف همدیگر را داشته باشیم. وی خطاب به دانشجویان بیان کرد: بودجه تحصیل شما از بودجه بیت المال تامین می‌شود و متعلق به یک پیرزن روستایی و کارگر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

از یک سو شاهد ارسال پیام‌های مختلف از طریق واسطه‌های مختلف هستیم و از سوی دیگر شاهد اعمال تحریم‌ها و این رفتار سازنده‌ای نیست که این نشان می‌دهد دولت آمریکا دچار دوگانگی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرتضایی فرد با اشاره به اینکه از 15 مرداد تا پایان شهریور امسال بیش از 716 نفر بازنشسته و همراه تورهای این صندوق را رزرو کرده اند، گفت: در این مدت، 472 بازنشسته و همراه از تورها استفاده کرده و مابقی در حال استفاده از آنها هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه گفت: پرونده افراد دستگیرشده در اغتشاشات اخیر بویژه آن دسته از افرادی که مبادرت به آتش زدن اموال عمومی و مردمی کردند و در قتل و مجروح کردن افراد مباشرت و معاونت داشتند، هرچه زودتر در دادسراها تکمیل گردد و به دادگاه ارسال شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح نو نوشت: اختلاف میان قالیباف و پایداری‌ها تازگی ندارد، اما به نظر می‌رسد بعد از اتفاقات اخیر در فضای سیاسی و اجتماعی کشور، این اختلافات تشدید شده است. مرزبندی قالیباف با تندروها ورای تاکتیک‌های سیاسی است و رییس مجلس در برهه‌های مختلف ثابت کرده که در نسبت با رادیکال‌ها دچار گسل اندیشه‌ای و گفتمانی است و به هیچ صورتی نمی‌تواند با آن‌ها همنشینی پیشه کند.