یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

یکی از مسئولان دانشگاه شریف ضمن تکذیب خبر استعفای برخی اساتید در اعتراض به وقایع روز گذشته، گفت: تا این لحظه هیچ یک از اساتید دانشگاه استعفا نداده است.

خبرگزاری تسنیم

به گفته برخی از مسئولان دانشگاه، بخش عمده ای از دانشجویان بازداشتی این دانشگاه در شب گذشته، صبح امروز آزاد شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف، پذیرش حضوری آن دسته از دانشجویان کارشناسی ورودی 1401 که برای تکمیل مراحل پذیرش حضوری خود یکی از روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه 11 و 12 مهر را انتخاب کرده بودند، به زمان دیگری موکول شده است. زمان جدید متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین کاری که باید هنگام بروز سرفه انجام دهید، نوشیدن مایعات فراوان است. سرفه معمولا روشی است که بدن برای پاک کردن محرک‌ها از گلو و ریه‌ها انجام می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افراد برای جلوگیری از جریمه شدن خانه‌های خالی هر چه سریع نسبت به ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات در سامانه املاک و اسکان اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب گفتند: تطبیق اینکه موضع‌گیری آنها عناوین مجرمانه دارد یا نه با قوه قضاییه است ولی از لحاظ عمومی، موضع‌گیری این افراد ارزشی ندارد و جامعه هنری و ورزشی با این مواضع دشمن شادکن آلوده نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همسر حسین، زن جوانی که حالا درگیر آینده نامعلومی شده، از زندگی در ترکیه و ماجرای برگشتشان به ایران می‌گوید، از روزهایی که این زوج جوان در ترکیه زندگی جدیدی را شروع کرده بودند اما بخت با آنها یار نبوده و به اجبار به ایران بازمی‌گردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی ضمن اشاره به اینکه هیچ مشکلی در عرضه ارز در بازار نداریم، گفت: بانک مرکزی و صادرکنندگان حضور جدی و پررنگ در بازار ارز دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بدون تردید در روزهای آینده، تلاش‌های مستمری برای حذف ایران از جام جهانی صورت می‌گیرد اما بعید است که این تلاش‌ها ثمر بدهند و کوچک‌ترین خطری تیم ملی ایران را تهدید کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

البرز نظامی، خبرنگارو فعال دانشگاهی ظهر روز گذشته درمحل روزنامه «دنیای اقتصاد» بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه نامبرده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر که در نهایت با تحویل به مرجع قضائی استان با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

خبرگزاری تسنیم

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در نامه ای نکاتی را درباره وقایع روز گذشته این دانشگاه به وزیر علوم اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح در سخنان مهمی با اشاره به حوادث اخیر تأکید کردند: با صراحت می‌گویم این حوادث طراحی امریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است. مشکل اصلی آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است. ملت ایران در این حوادث کاملاً قوی ظاهر شد و در آینده نیز هر جا که لازم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

این اتفاق نباید می‌افتاد، از هواداران فوتبال بابت این موضوع و مشکل ایجاد شده عذرخواهی می‌کنم. همچنین باید از صدا و سیما هم بابت تاخیر در آغاز بازی عذرخواهی داشته باشم به خصوص که کنداکتور برنامه‌های سازمان به خاطر همین وقفه از نظم خارج شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش سازوکار جذب ایثارگران شرکتی را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت هواپیمایی ماهان در خصوص خبر رسانه هندی درباره درخواست خلبان پرواز تهران - گوانجو هواپیمایی ماهان برای فرود اضطراری در فرودگاه هند، اطلاعیه‌ای صادر کرد.