یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق قانون، ورود افراد مسلح و نیروهای نظامی و انتظامی به دانشگاه ها، حوزه های علمیه و بیوت مراجع برای تعقیب و دستگیری افراد ممنوع است. این اتفاق اما دیشب در دانشگاه شریف رخ داد و صحنه دانشگاه را به عرصه زد و خورد و جنگ و گریز تبدیل کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انواع لوبیا و همچنین عدس از بهترین منابع جذبِ فیبرهای محلول کاهش‌دهنده کلسترول هستند، که مطالعات نشان داده‌اند مصرف حتی نیم فنجان حبوبات در روز به کاهش سطح کلسترول کمک می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم 33 دقیقه‌ای مرحومه امینی از زمان بازداشت تا حضور در مرکز انتظامی و اعزام به بیمارستان در کمیسیون امور داخلی مورد بازبینی دقیق قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

افسران جنگ نرمی که به کشور خیانت و در خدمت اهداف بیگانه اند باید از دانشگاه ها بیرون ریخته شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در برنامه امروز کیوسک 11 مهر مهم‌ترین عناوین خبری و تیتر یک روزنامه‌ها را بررسی می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی نوسانات قیمتی بازار خودرو از جهش قیمت خودرو چینی در 24 ساعت گذشته خبر می‌دهد

خبرگزاری دانا

لمپنیسم و تروریسم دو بال اغتشاشات اخیر در ایران بود که علی رغم هزینه های سنگین رسانه ای و میدانی غرب برای آن موجب عدم همراهی مردم با این جریان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاتل دستگیرشده در ابتدا منکر هرگونه بزه انتصابی شد ولی در مواجهه با مستندات پرونده و ادله پلیس لب به اعتراف گشود.

وب‌گاه عصر ایران

مگر من بارها نگفته‌ام که در اجتماعات کسانی که مخالفند، هیچ‌کس نباید رفتار خشونت‌آمیز داشته باشد، چون این، دشمن را خوشحال می‌کند. بارها ما این حرف را گفتیم، چرا گوش نکردند؟! چرا گوش نمی‌کنند؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: طبق قانون، ورود افراد مسلح و نیروهای نظامی و انتظامی به دانشگاه ها، حوزه های علمیه و بیوت مراجع برای تعقیب و دستگیری افراد ممنوع است. این اتفاق اما دیشب در دانشگاه شریف رخ داد و صحنه دانشگاه را به عرصه زد و خورد و جنگ و گریز تبدیل کردند. برخورد با این قانون شکنی آشکار کمترین خواسته مردمی است که این روزها با نگرانی تمام، وقایع کشورشان را پیگیری می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شب گذشته از حوالی ساعت 19 گروهی از دانشجویان دانشگاه شریف مقابل درب این دانشگاه در خیابان آزادی تجمع کرده و با شعارهای خود خواستار آزادی دانشجویان بازداشتی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای گذشته، زمزمه‌های پرداخت قسطی پاداش پایان خدمت بازنشستگان به گوش رسید؛ سازمان برنامه و بودجه به دلیل کمبود اعتبار ریالی به برخی نهادها از جمله آموزش و پرورش پیشنهاد داده بود که پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که سال قبل خاتمه خدمت داشته‌اند، اقساطی پرداخت شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد مددی که سال گذشته با حکم مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مدیریت ورزشگاه آزادی را بر عهده گرفته بود، امروز دوشنبه 11 مهر از این سمت برکنار شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

شوهرم قبلا دو بار ازدواج کرده و از همسرانش جدا شده بود. اومرد بدخلقی بود و مرا به شدت اذیت می کرد. من حتی درخواست طلاق داده بودم اما شوهرم راضی به این جدایی نبود.

خبرگزاری مهر

نگاهی اجمالی به عملکرد صنعت خودرو کشور در سال 1400 نشان می دهد که این صنعت با چالش های بسیاری روبرو بوده و این موضوع نشات گرفته از عملکرد وزرای دولت های پیشین است‌.