یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده از یکی از دانشگاه‌های مهم کشور، در حالی‌که در این دانشگاه گیره‌های سفیدی که‌بند ناف نوزاد به آن وصل است، در حیاط و فضای سبز آن رها شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد و سیاست‌های آموزش و پژوهش ستاد علم و فناوری گفت: مصوبه جدید کنکوری لغو نمی‌شود چون رئیس جمهور آن را امضا کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد و سیاست‌های آموزش و پژوهش ستاد علم و فناوری گفت: مصوبه جدید کنکوری لغو نمی‌شود چون رئیس جمهور آن را امضا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن اشاره به مصوبه مجلس در مورد سهمیه 25 درصدی ایثارگران در کنکور گفت: آماده هستیم طی یک ماده واحده در شورا در اسرع وقت این سهمیه را بازبینی کرده و تغییر دهیم تا نظام آموزش عالی از این مشکل رها شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - درحالی که بسیاری از منتقدان یکی از ایرادات اصلی آئین‌نامه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را تکلیفی نبودن آن برای دستگاه‌ها می‌دانستند و معتقد بودند که این آئین‌نامه، بیشتر «توصیه‌ای و پیشنهادی» است، حالا مقدمات استخدام حدود 200 نخبه در دولت سیزدهم در حال انجام است.

وب‌گاه گسترش

شهربازی بسیج در جنوب شرق تهران بعد از پنج‌سال تعطیلی به روی شهروندان باز شد؛ شهربازی‌ای که 60 درصد دستگاه‌های آن را دانشجویان دانشگاه شریف طراحی و ساخته‌اند.

خبرگزاری مهر

مدیریت شهری پایتخت طی 24 ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

خبرگزاری تسنیم

بهزاد عبدی آهنگساز باسابقه ایرانی در برنامه جمعه شب «آن» درباره ساخت موسیقی اپرای عاشورا سخن گفت.

وب‌گاه عصر ایران

در مراحل پایان نامه نویسی، دانشجو ارتباط مستقیم با استاد راهنما دارد اما گاه دیده می‌شود استاد راهنما به جای هدایت و مشاوره، راه حل دیگری را برای تکمیل پایان نامه دانشجو پیشنهاد می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سال‌هاست دامان مقدس علم به تخلفات و سوءرفتارهای پژوهشی آلوده شده است. علمی که قرار بود گرهی از مشکلات باز کند، حالا با یک تلفن و پرداخت پول، بی‌اعتبار کرده‌اند؛ چه کسانی؟ تعدادی از دانشجویان، دانش‌آموختگان و البته باز هم تعدادی از استادانی که با یک کارت به کارت ساده، پایان‌نامه حاضر و آماده را تقدیم دانشجوی در آستانه دفاع و دانش‌آموختگی می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

دستگاه پلیسی و امنیتی در تمام کشور‌ها به این ضعف خود معترف است که با وجود تجهیز به جدیدترین امکانات شناسایی و کشف، با وجود در اختیار داشتن بهترین خبرچین‌ها و نیرو‌های نفوذی و افسران رابط اطلاعاتی، با وجود همه تلاش‌ها برای ردزنی تولید و توزیع و ترانزیت مواد، حداکثر موفقیت در مبارزه با قاچاق، از 30 درصد بیشتر نیست و شبکه قاچاق همیشه 70 درصد جلوتر از دستگاه مقابله می‌دود.

خبرگزاری مهر

آموزش عالی در هفته گذشته، روزهای پرخبری را پشت سر گذاشت؛ وزیر علوم کارنامه یکساله عملکرد این وزارتخانه را ارائه داد و مدیران از طرح های جدید برای حمایت از پژوهشگران و نخبگان خبر دادند.

خبرگزاری دانا

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه آموزش، درمان و مسکن باید ملی شود تا قدرت مردم افزایش می یابد، گفت: به بهانه نداشتن پول در دولت، آموزش خصوصی شده است این در حالی است که خصوصی کردن آموزش یعنی خریدن آینده برای فرزندان ثروتمندان.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با اعلام آثار منتخب بخش فیلم بین‌الملل یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویی امید، هیات انتخاب این بخش نیز از سوی دبیرخانه جشنواره معرفی شد.