یک‌شنبه 22 مهر 1403

دانش‌افزایی مدیران کنترل کیفیت همدان مجازی شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دانش‌افزایی مدیران کنترل کیفیت همدان مجازی شد

همدان - ایرنا - مدیرکل استاندارد همدان با اشاره به استمرار شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: دوره‌های آموزشی تخصصی مدیران کنترل کیفیت مستقر در صنایع استان به صورت مجازی انجام می‌شود.

محمد مددی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به تازگی دو دوره آموزشی مجازی با هدف دانش افزایی مدیران کنترل کیفیت شاغل در واحدهای تولیدی استان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: استان همدان در راستای توانمندسازی مدیران کنترل کیفیت از استان های پیشرو در کشور است و استمرار ویروس کرونا نباید در روند تولید محصولات با کیفیت تاثیر بگذارد.

مدیرکل استاندارد همدان افزود: مدیران کنترل کیفیت در دوره های آموزشی یاد شده با فرآورده های تراریخته (GMO) در صنایع غذایی و یافته های نوین کنترل کیفیت عمومی را فرا گرفتند.

وی با بیان اینکه مدیران کنترل کیفیت با نظارت بر روند تولید کالا نقش مهمی در تولید کالای با کیفیت و استاندارد ایفا می‌کنند گفت: هم اینک حدود 400 مدیر کنترل کیفیت در همدان مشغول به کار هستند.

به گفته مددی در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی فرآیند استانداردسازی برخی از کالاها و خدمات در بستر الکترونیک تقویت شده و صاحبان صنایع و خدمات از طریق فضای مجازی درخواست خود را ثبت و پیگیری می‌کنند.

استاندارد همدان به طور مستمر کیفیت 641 محصول زیر پوشش خود را سنجش و ارزیابی می کند.

*س_برچسب‌ها_س*