سه‌شنبه 1 خرداد 1403

داوود رشیدی

داوود رشیدی

خبرگزاری تسنیم

عباس عظیمی افتخار می‌کند در خدمتِ هنرمندان پیشکسوت است و رضا بابک درباره عید نوروز و عزت‌الله رمضانی‌فر از مشکلات هنرمندانی می‌گوید که به سن میانسالی رسیده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرضیه برومند مدیر عامل جدید خانه سینما در جلسه معارفه خود گفت: خانه سینما میراث بزرگ هنرمندانی است که 30 سال برای حفظ خانه سینما تلاش کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نظر مخاطبان درباره برگزاری چهل و یکمین دوره از جشنواره به چهار دسته تقسیم می‌شد، کسانی که این دوره از جشنواره را بسیار خوب دانستند، کسانی که آن را بسیار ناکارآمد دانستند، آن‌هایی که جشنواره چهل و یکم را فرمایشی برشمردند و دشته آخر که جوانگرایی را یکی از نکات مثبت این دوره از جشنواره حساب کردند.

خبرگزاری تسنیم

با کشف استخوان‌های جسد یک مرد در سعادت آباد تهران، تحقیقات تیم جنایی برای روشن شدن زوایای پنهان حادثه آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شب گذشته چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر با تمام حواشی برگزار شد و با اهدا جوایز و سیمرغ‌ها به کار خود پایان داد. به‌نظر شما آیا این جشنواره به اهداف خود نزدیک شده است.

خبرگزاری تسنیم

امروز زادروز علی نصیریان است که ویژگی اصلی او فرار از حواشی و تأمل بر حرفه بازیگری؛ حاج یونس و یا بزرگ آقا را به یک ستاره تمام عیار بازیگری تبدیل کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز سالروز درگذشت علی حاتمی است و ایرج راد باور دارد شهرک سینمایی غزالی بزرگ‌ترین میراثی است که این هنرمند از خود بر جای گذاشته.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز پایانی این هفته از آذر ماه فیلم «میرزا کوچک خان» از شبکه یک و «افسانه شهر قالی» از شبکه دو پخش خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابوالفضل پورعرب، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با وجود گذشت بیش از دو هفته، هم‌چنان برای مداوا در بیمارستان بستری است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز و فردا، پنج شنبه و جمعه 10 و 11 آذرماه، برخی از فیلم های سینمایی و تلویزیونی روی آنتن تلویزیون می روند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون برای پنجشنبه و جمعه، 10 و 11 آذر ماه 35 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار پخش نوستالژی‌هایی همچون «کوچک جنگلی» و «مرد بارانی»، چند فیلمِ جدید که برای اولین بار روی آنتن می‌روند را تدارک دیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن آخرین شکوفه پاییز، میرزا کوچک خان (کوچک جنگلی)، سردار جنگل 1، افسانه شهر قالی، آقای امیدوار، سردار جنگل 2، قلقلک، دیدی عزیز، اسب جنگی، مرغ حق، فوتبال دستی، پرچم، کوچولوی خیال پرداز، مونچ (هدف)، آرسنیک و تور کهنه، از فراز قله، شاه کلید، گودزیلا پادشاه هیولاها، ملاقات با آقای مجری، زادورا، ضربه مغزی، قدرت طبیعت،...

وب‌گاه مشرق نیوز

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «آخرین شکوفه پاییز»، «میرزا کوچک خان (کوچک جنگلی)»، «سردار جنگل»، «افسانه شهر قالی»، «آقای امیدوار»، «دوستان ابدی» و... از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آخرین روز اجرا‌های بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران چهار اثر در بخش تولیدات ویژه سردار قاسم سلیمانی به رقابت می‌پردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیلی رشیدی با انتشار پست اینستاگرامی حمایت خود از رامبد جوان نگار جواهریان و ستاره اسکندری را اعلام کرده و نوشته است: دوستان عزیز من و هنرمندان خوب ایران ما همیشه در کنار هم هستیم.