سه‌شنبه 17 مهر 1403

درخشش اعضای کانون پرورش فکری زنجان در مهرواره نیایش

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
درخشش اعضای کانون پرورش فکری زنجان در مهرواره نیایش

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: برگزیدگان کشوری مهرواره نیایش استان کرمانشاه در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی معرفی شدند که در این ارتباط اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خوش درخشیدند.

علیرضا نوری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس نتایج هیات داوران این مهرواره که با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خالق یکتا و همچنین نشانه‌های آفرینش برگزار شد، اعضا و مربیان کانون استان موفق به کسب سه مقام برگزیده و چهار مقام شایسته تقدیر شدند.

وی اضافه کرد: بر این اساس حنانه حیدری از مرکز ابهر، رتبه برگزیده بخش کاردستی نوجوان، مهشاد محمودی از مرکز علوم و نجوم کانون استان، رتبه برگزیده بخش متن ادبی نوجوان و همچنین رتبه برگزیده بخش عکاسی نوجوان؛ ستایش محمدی از مرکز شماره 4 زنجان رتبه شایسته تقدیر در بخش سفالگری کودک شدند.

این مسؤول ادامه داد: سیده معصومه حیدری، مربی هنری مراکز مجتمع و شماره سه زنجان رتبه شایسته تقدیر در بخش کاردستی مربیان، امیر حسین علی بیگلو از مرکز قیدار رتبه شایسته تقدیر در بخش سفالگری نوجوان و خدیجه محمدی از مرکز قیدار، رتبه شایسته تقدیر بخش عکاسی نوجوان شناخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: آیین پایانی این مهرواره که با دریافت نزدیک هفت هزار اثر در گستره کشوری برگزار شده است در صورت مساعد بودن شرایط ناشی از بحران کرونا ویروس به صورت حضوری و در غیر این صورت، به شکل غیر حضوری برگزار و جوایز برگزیدگان به نشانی آنها ارسال خواهد شد.

به گفته نوری، این مهرواره برای مخاطبان هشت تا 18 سال و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و بر همین اساس با نظر هیات داوران از هر گروه سنی در هر فعالیت سه اثر به عنوان برگزیده معرفی و یک تا سه اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

در مجموع در این رویداد فرهنگی، هنری و ادبی در کل کشور 145 نفر برگزیده اصلی و 118 نفر نیز شایسته تقدیر شدند.

17 مرکز فرهنگی هنری ثابت کانون استان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه از روز شنبه دهم خرداد سال جاری با توجه به شرایط کرونایی کشور به صورت رسمی و بدون حضور اعضا بازگشایی شده است.

*س_برچسب‌ها_س*