چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

دروازه بان استون‌ویلا تاوان جام جهانی را داد / فرانسه از دیبو انتقام گرفت: حرکاتت یادمان نرفته!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دروازه بان استون‌ویلا تاوان جام جهانی را داد / فرانسه از دیبو انتقام گرفت: حرکاتت یادمان نرفته!

فرانسوی‌ها حرکات دیبو مارتینز در فینال جام جهانی را فراموش نکرده‌اند و امشب در لیل از خجالت او درآمدند.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی در فرانسه به اندازه دیبو مارتینز آرژانتینی با نفرت عمومی مواجه است. حرکات تحریک‌آمیز دروازه بان ملی‌پوش آرژانتینی در فینال جام جهانی 2022 باعث شده او در فرانسه به منفورترین چهره فوتبالی تبدیل شود.

فرانسوی‌ها از پیش منتظر بودند تا دیبو امروز برای یک مسابقه فوتبال پایش را به خاک فرانسه بگذارد تا با او تسویه‌حساب کنند. دیبو مارتینز به‌عنوان دروازه‌بان استون‌ویلا به همراه تیمش به شهر لیل آمده بود تا در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا بازی کند.

دیدار رفت دو تیم در بیرمنگام با برتری 2-1 استون ویلا به پایان رسیده بود و لیل امشب کار سختی در پیش داشت. در حال حاضر بازی با برتری 2-0 لیل ادامه دارد و اگر این نتیجه باقی بماند این تیم فرانسوی با حذف استون‌ویلا راهی نیمه‌نهایی می‌شود.

هواداران فرانسوی لیل بدترین استقبال را برای دیبو مارتینز تدارک دیده بودند. علاوه بر اینکه در طول مسابقه هر بار که توپ در اختیار دیبو قرار می‌گرفت شوت‌هایی کرکننده استادیوم را پر می‌کرد در طول مسابقه چندین‌بار از سکوهای پشت دروازه تعداد زیادی بطری آب و اشیای دیگر به سمت دروازه‌بان استون‌ویلا پرتاب شد.

دروازه بان استون‌ویلا تاوان جام جهانی را داد / فرانسه از دیبو انتقام گرفت: حرکاتت یادمان نرفته! 2