سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

دستور نهاد ریاست جمهوری به وزارت رفاه برای حل مشکل حقوق بازنشستگان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
دستور نهاد ریاست جمهوری به وزارت رفاه برای حل مشکل حقوق بازنشستگان

براساس اخبار منتشر شده، نهاد ریاست جمهوری به سرپرست وزارت رفاه ماموریت داده است تا مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی هرچه زودتر برطرف شود.

براساس اخبار منتشر شده، نهاد ریاست جمهوری به سرپرست وزارت رفاه ماموریت داده است تا مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی هرچه زودتر برطرف شود.

به گزارش عرشه انلاین علی دهقان‌کیا، مسئول کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی شهرستان تهران که این خبر را اعلام کرده به تجارت نیوز گفته است به نظر می‌رسد دولت می‌خواهد پیش از انتخاب وزیر جدید مسئله را فیصله دهد.

این مقام صنفی با نگاهی خوش‌بینانه می‌گوید: مشکل اینجاست که دولت نگران وجهه عمومی خود است و نمی‌خواهد طوری عمل کند که سایرین از این قضیه برداشت‌های دیگری داشته باشند.

دهقان‌کیا می‌افزاید: این موضوعی است که در همان جلسه مشترک بازنشستگان با معاون اول ریاست جمهوری مطرح شد، به بیان دیگر دولت اشتباهش را قبول دارد اما می‌خواهد با حفظ شان و وجهه آن را طریقی اصلاح کند.

علی دهقان‌کیا، از مکاتبه رئیس مجلس شورای اسلامی با هیات دولت در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان خبر نیز می‌دهد. به تاویل این مقام صنفی، نامه‌نگاری مجلس و دولت به مفهوم ابلاغ رسمی غیرقانونی بودن مصوبه افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان سایر سطوح است.

هم اکنون دیگران می خوانند
دستور نهاد ریاست جمهوری به وزارت رفاه برای حل مشکل حقوق بازنشستگان 2