سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

104 دستگاه خودروی متخلف در کرمانشاه توقیف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
104 دستگاه خودروی متخلف در کرمانشاه توقیف شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از توقیف 104 دستگاه خودروی متخلف در یک هفته اول اجرای طرح محدودیت‌های ترددی شبانه در سطح شهرهای استان خبر داد.

سرهنگ «فضل الله شیری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع خودروهای توقیفی 41 دستگاه به دلیل نداشتن پلاک، 23 دستگاه نیز به خاطر مخدوش کردن آن و مابقی نیز به خاطر توجه نکردن به اخطارهای پلیس توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی همچنین از اعمال قانون 2 هزار و 363 دستگاه خودرو در هفته اول اجرای طرح خبر داد و گفت: این اعمال قانون شامل جریمه های 10، پنج و 2 میلیون ریالی می شود.

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: آن دسته از خودروهای شخصی غیربومی که به شهرهای قرمز وارد شوند مبلغ 10 میلیون ریال و خودروهای شخصی غیربومی که به شهرهای نارنجی وارد شوند مبلغ پنج میلیون ریال جریمه خواهند شد.

رییس پلیس راهور کرمانشاه تصریح کرد: همچنین خودروهای بومی که در ساعات ممنوعیت تردد (21 شب تا چهار بامداد) مشاهده شوند مبلغ 2 میلیون ریال جریمه خواهند شد.

وی همچنین تعداد خودروهای عودتی به مبدا در این مدت را بیش از چهار هزار و 800 دستگاه عنوان کرد و گفت: 6 هزار و 210 مورد نیز تذکر ارشادی از سوی همکاران به خودروها در این مدت داده شده است.

سرهنگ شیری در پایان از همکاری اکثر شهروندان با پلیس در راستای اجرای محددیت های ترددی که قرار است تا پایان روز جمعه 14 آذر ادامه پیدا کند نیز قدردانی کرد.

*س_برچسب‌ها_س*