جمعه 21 اردیبهشت 1403

دستگاه قضا در کهگیلویه و بویراحمد با عوامل داخلی دشمن برخورد کند + تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دستگاه قضا در کهگیلویه و بویراحمد با عوامل داخلی دشمن برخورد کند + تصاویر

برخی از کاربران فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد با خط فتنه و تحریک این فضا را به میدانی برای اغتشاش و آشوب تبدیل کرده که مردم خواهان برخورد دستگاه قضا با این افراد هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس پیش از آغاز شدن اغتشاشات پیرامون فوت مهسا امینی، مسئولان قضائی نسبت به اظهارات نادرست افراد هشدار دادند اما برخی با بی‌توجهی آتش بیار معرکه شده و با تحریک جوانان منجر به وارد شدن خسارات غیرقابل جبرانی در کشور شدند.

از حدود ساعت 17 عصر دوشنبه 28 شهریور ماه تجمعات پراکنده ای در برخی مناطق تهران و چند استان دیگر در واکنش به فوت مهسا امینی برپا شد اعتراض‌هایی که با تحریک کومله، پژاک، عناصر خود فروخته داخلی و دشمنان خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران طولی نکشید تا به اغتشاش تبدیل شود.

آتش کشیدن قرآن، پرچم ایران و مامور نیروی انتظامی، آتش‌زدن سطل‌های زباله، مسدودکردن برخی کوچه‌ها و خیابان‌ها، تخریب دستگاه‌های عابربانک بخشی از اتفاقات در جریان اغتشاشات اخیر در کشور بود که با واکنش مردم در راهپیمایی 28 صفر و اجتماع عظیم امت رسول الله (ص) روبرو و خواستار برخورد قاطع از سوی نیروی انتظامی و قوه قضائیه با اغتشاشگران شدند.

فوت مهسا امینی که در روزهای گذشته نظریه پزشکی قانونی کشور در خصوص آن هم منتشر شد به دستاویزی برای آشوب طلبان و برخی از کاربران فضای مجازی برای تحریک و ضربه زدن به اموال عمومی و نظام اسلامی تبدیل شده تا برخی از عناصر کهگیلویه و بویراحمدی در فضای مجازی از این موضوع نیز سوء استفاده کنند و به تحریک، ترغیب، تشویش اذهان، نشر اکاذیب، توهین و افترا بر علیه نظام، مسئولان، نهادها و سازمان ها بپردازند.

اعتراض مردم با بصیرت کهگیلویه و بویراحمد در روز 28 صفر نسبت به اغتشاشات اخیر و محکومیت این حرکت های شنیع و درخواست امت رسول الله (ص) از مسئولان قضایی برای برخورد با لیدر های اغتشاشات و قانون شکنان و کسانی که در فضای مجازی مردم را تحریک و تشویق می کنند موضوعی بود که در این روز از سوی شهروندان سراسر شهرهای استان مطالبه شد.

ماجرای اغتشاشات روز های اخیر با همه آشوب های گذشته متفاوت است و مهمترین تفاوت آن سهم و نقش صحنه گردانان و لیدر ها در فضای مجازی است، به گونه ای که در 25 روز گذشته بالغ بر 17 هزار دروغ توسط سر لیدر های این آشوب طلبان در خارج از کشور یعنی بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و منوتو و صفحات مجازی آنها منتشر شده است، سناریویی که اهریمن در خارج از کشور بر آن موج سواری و محدود افراد و برخی از سلبریتی ها آن را هدایت می کنند.

مطالبه مردمی برخورد با بر هم زنندگان و قانون شکنان در فضای مجازی و حقیقی از دستگاه قضا در کهگیلویه و بویراحمد نباید بدون پاسخ بماند و مردم انتظار دارند در این رابطه دادستانی استان واکنش جدی و برخورد با عوامل قانون شکن داشته باشد.

تصاویر زیر بخشی از هدایتگری آشوب طلبان و تحریک کنندگان بر علیه نظام در کهگیلویه و بویراحمد را نشان می دهد که در پلتفرم های مختلف به تشویش اذهان عمومی، تشویق بر تخریب اموال عمومی، توهین، افترا و نشر اکاذیب به بهانه فوت مهسا امینی و در راستای دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران می پردازند.

انتهای پیام /

دستگاه قضا در کهگیلویه و بویراحمد با عوامل داخلی دشمن برخورد کند + تصاویر 2
دستگاه قضا در کهگیلویه و بویراحمد با عوامل داخلی دشمن برخورد کند + تصاویر 3
دستگاه قضا در کهگیلویه و بویراحمد با عوامل داخلی دشمن برخورد کند + تصاویر 4
دستگاه قضا در کهگیلویه و بویراحمد با عوامل داخلی دشمن برخورد کند + تصاویر 5