شنبه 1 اردیبهشت 1403

دستگیری زورگیر نوجوانان در کرج

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
دستگیری زورگیر نوجوانان در کرج

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان زورگیر با اعتراف به 10 فقره سرقت تلفن همراه کودکان و نوجوانان در شهر کرج خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ بیژن جنتی در اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه زورگیری از کودکان و نوجوانان در سطح شهر کرج، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی دو سارق در این زمینه شدند و پس از زدن رد مخفیگاه آنها در شهرستان نظرآباد، با هماهنگی قضائی نامبردگان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در تحقیقات تکمیلی متهمان به انجام 10 فقره زورگیری با استفاده از سلاح سرد اعتراف کردند.

سرهنگ جنتی در خصوص شیوه و شگرد مورد سرقت گفت: متهمان با تحت نظر قرار دادن سوژه‌های خود، آنها را به اماکن خلوت هدایت و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه آنها می‌کردند.

این مقام انتظامی بیان اینکه پس از شناسایی مالباختگان و تکمیل تحقیقات متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نوجوانان عزیز توجه داشته باشند که حتی الامکان در ساعت پایانی شب از اماکن کم تردد و خلوت تردد نکنند.