یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

دشمن در فتنه 88 ارزش‌ها را هدف قرار داد / ولایت‌مداری، نسخه عبور از فتنه‌ها و غلبه بر حیله‌های دشمن است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دشمن در فتنه 88 ارزش‌ها را هدف قرار داد / ولایت‌مداری، نسخه عبور از فتنه‌ها و غلبه بر حیله‌های دشمن است

حسینعلی شهریاری گفت: در فتنه 88 دشمن ارزشها را مورد هدف قرار داده بود اما ملت ایران با بصیرت و ولایت مداری توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس در گفت و گو با عصرهامون، با بیان اینکه دشمن با ایجاد انواع فتنه به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود بیان کرد: فتنه 88 بزرگترین فتنه بود که بعد از انتخابات ریاست جمهوری در آن سال رخ داد، و افراد اصلی و دخیل در آن کسانی بودند که سالها در کشور مسئولیت داشتند نخست وزیر و رئیس مجلس بودند.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان و افرادی که امید بسته بودند که شاید بتوانند در آن جریانات به نوای برسند به مسندی برسند و به حکومت برسند اما رفوزه شدند افزود: یک خاصیت بزرگ این فتنه ها شناسایی افرادی است که در خفا کار می کنند و در سر افکار ناپاک دارند. شهریاری بیان کرد: علی رغم تمام تلاشی که دشمنان در آن سال ها داشتند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند، ولی در روز 9 دی با حماسه بزرگی که ملت بزرگ ایران به دستور مقام معظم رهبری خلق کردند تمام نقشه های دشمنان نقش برآب شد. وی تصریح کرد: در جریانات اخیرنیز شاهد بودیم دشمنان با ایجاد اغتشاش و آشوب به دنبال نا امنی در کشور بودند، اما با آگاهی و بصیرت مردم این اتفاقات نتوانست حتی به اندازه 10 درصد فتنه 88 کارایی داشته باشد. شهریاری با بیان اینکه در زمان فتنه 88 برخی رسانه های داخلی با دشمنان به نوعی هماهنگ و در راستای اهداف آنان تلاش کردند خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر با پولهای که عربستان سعودی، آمریکا و اسرائیل میلیون ها دلار هزینه و در شبکه های مثل اینترنشنال و بی بی سی سرمایه گذاری کردند یک عده ناآگاه را به صحنه کشاندند و باعث بروز مشکلات برای مردم شدند، ولی خویشتن داری نظام جمهوری اسلامی و دستوراتی که رهبرمعظم انقلاب دادند مجدد نقشه دشمن نقش برآب شد و راه به جای نبرد. انتهای پیام /