دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش با تمام ظرفیت امدادی و درمانی خود، به انجام فعالیت‌های مردم‌یاری، نوع‌دوستانه و سلامت‌محور، براساس وظایف و مسئولیت‌های محوله به این نیرو مبادرت می‌ورزد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمازی گفت: پزشکیان باید رفع فیلترینگ، پرهیز از رفتارهای خشونت آمیز، بی احترامی به شهروندان و لزوم رعایت کرامت انسانی را در اولویت قرار دهد. او گردن خود را برای تحقق شعارهای خود گرو گذاشت و مردم به این جمله امیدوار شدند.

خبرگزاری مهر

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: دانشجویان خارجی و افسران کشورهای دوست و همسایه که در دافوس آجا تحصیل می‌کنند، می‌توانند از دانش و تجربیات مرتبط با دفاع مقدس استفاده کنند.

خبرگزاری میزان

امیر سرتیپ دادرس گفت: دانشجویان خارجی و افسران کشور‌های دوست و همسایه که در دافوس آجا تحصیل می‌کنند، می‌توانند از دانش و تجربیات مرتبط با دفاع مقدس استفاده کنند.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «ساعت دنگی» می‌گوید هنوز هم که هنوز است به سختی با مدرنیته مقابله کرده و آن را نمی‌پذیریم اما در عین حال راحت از آن استفاده می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

مراسم معارفه امیر آشتیانی به عنوان جانشین رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح برگزار شد.

وب‌گاه الف

مراسم معارفه امیر آشتیانی به عنوان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: «هر زمان که یادم می‌آید در چه جایگاهی قرار گرفتم، تنم می‌لرزد از اینکه چه مسئولیت بزرگی در قبال فرزندان عزیز مردم در این کشور داریم.»

خبرگزاری مهر

امیر محمدرضا آشتیانی به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم معارفه امیر آشتیانی به عنوان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

چهل و دومین قسمت از پادپخش "دچار" در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با نگاهی به زندگی صدام حسین، دیکتاتور عراق، با حمایت انتشارات سوره مهر منتشر شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش می‌گوید اگر بتوانیم در حوزه دفاع مقدس و انتقال مفاهیم به جوانان امروز خوب کار کنیم، بسیاری از مشکلاتمان حل خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد سینمایی فارابی در ادامه روند تولیدات مشترک و حمایتی خود، آثار سینمایی جدیدی به جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان و جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در بهمن ماه می‌رساند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی در دیدار صمیمی با کارشناسان معاونت پرورشی و فرهنگی با بیان اینکه در آموزش و پرورش همیشه نگاه بنده، نگاه به ارتقای حوزه پرورشی بوده است، اظهار کرد: امروز خوشحالم که در دیدار‌های صمیمانه خود با معاونت‌ها، اولین دیدار خود را با حوزه پرورشی و فرهنگی گذاشتم. وی ادامه داد: امیدوارم با روحیه همدلی، هماهنگی و هم اندیشی در دوره‌ای که این سربازی...

خبرگزاری مهر

دوره آموزشی کارگاه تدوین تاریخ شفاهی توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.