دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

فرمانده پدافند هوایی ارتش در مراسم تجدیدمیثاق فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی ارتش با آرمان های امام: آنها می دانند قدرت مقابله و قدرت رویارویی با نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته و نخواهند داشت. آنها می دانند نیروی پدافند هوایی الان در بهترین شرایط ممکن از لحاظ توان رزمی است، این را حس می کنند و آن را لمس کرده اند. بارها تاکید کردیم دشمنان در محاسبه خود اشتباه...

خبرگزاری دانشجو

فرمانده پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که هر اشتباه در محاسباتشان با ضربه سهمگین پدافند قدرتمند ایران مواجه خواهد شد.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش در توسعه تعامل با مراکز و شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاهی در مسیر فتح قله‌های خوداتکایی و خودکفایی است.

خبرگزاری تسنیم

فرماندهان عالیرتبه ارتش طی پیام‌های جداگانه سالروز تشکیل قرارگاه مشترک پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء (ص) کشور و روز پدافند هوایی را تبریک گفتند.

خبرگزاری دانشجو

سازمان پدافندی ایران با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و توسعه فناوری‌های جدید، توانسته است جایگاه خود را به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای در حوزه پدافند هوایی تثبیت کند. این تلاش‌ها نه‌تن‌ها امنیت آسمان کشور را تأمین می‌کند، بلکه پیامی واضح به دشمنان ایران ارسال می‌کند

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت: در پدافند هوایی، صلح و جنگ معنی ندارد و 24 ساعته مرزهای هوایی منطقه رصد و پایش می‌شوند.

خبرگزاری مهر

کتاب «آب هرگز نمی میرد» نوشته حمید حسام توسط نشر 27 بعثت به چاپ هشتاد و پنجم رسید.

خبرگزاری دانشجو

حجت‌الاسلام محمدحسنی، فرارسیدن روز پدافند هوایی را به امیر قادر رحیم زاده و امیر علیرضا صباحی‌فرد تبریک گفت.

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام محمدحسنی، فرارسیدن روز پدافند هوایی را به امیر قادر رحیم زاده و امیر علیرضا صباحی‌فرد تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این اسیر عراقی در ادامه می‌گوید: آن‌ها کاملاً بر اوضاع مسلط شدند. از سوی دیگر، قایق‌های تندرو حامل نفرات نیز به سکو نزدیک شده و آن را کاملاً تصرف کردند. وقتی نیرو‌های عراقی متوجه حمله نیرو‌های ایران شدند، یکی از افسران (ستوان دوم) که او نیز اسیر شد، سربازان عراقی را به رستوران سکو هدایت کرد و به یکی از سربازان دستور داد تا دو قطعه پارچه سفید بردارد...

خبرگزاری مهر

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: باید تلاش کنیم رفتار اجتماعی دفاع مقدس را به جامعه امروز منتقل و برای نسل جدید منعکس کنیم.

خبرگزاری مهر

«خیبری‌های» دیروز و امروز که سوز دردهای جامعه را دارند باید مراقب تهاجم ها باشند.