دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

کتاب «من یک ایرانی‌ام» نوشته راضیه خلدی فردا سه‌شنبه 6 شهریور در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقد و بررسی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش، انتصاب امیر سرتیپ «نصیرزاده» به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مخبردزفولی در ششمین نشست مرجعیت علمی که در محل فرهنگستان علوم برگزار شد، اظهار کرد: دنبال واقعی کردن صورت مسئله هستیم برای کشف مسئله باید روی موانع متمرکز شویم، شناخت مسئله از طریق شناخت موانع امکان پذیر می‌شود که هنوز بر طرف نشده‌اند. برای دستیابی به الگوی مرجعیت علمی باید صبور باشیم و نباید دنبال راهکار‌های فوری باشیم، چرا که سوالات و ابهاماتی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نقد و بررسی کتاب «من یک ایرانی‌ام» با حضور «راضیه خلدی نسب» نویسنده کتاب، استاد «ابوالفضل درخشنده» و «زهرا احمدی قادر» از منتقدین حوزه ادبیات دفاع مقدس برگزار می‌شود. کتاب «من یک ایرانی‌ام»؛ داستان زندگی رزمنده پرافتخار ارمنی آقای «آلبرت محمودلو» با روایت‌هایی از دوستان و خانواده اوست که توسط راضیه خلدی نسب گردآوری و تدوین شده‌اند. این نشست روز...

خبرگزاری دانشجو

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز هر کسی که ادعای انقلابی بودن و دغدغه خدمت صادقانه به مردم را دارد میدان برای او باز است، گفت: اگر ما امروز در این جایگاه هستیم نه برای ریاست بر مردم بلکه برای خدمتگزاری و جلب رضایت مردم است و هر کس نیز در این مسیر تلاش کند با تمام وجود از او پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، دوم شهریور ماه در میز نقد هفت، رضا صدیق، امیر قادری و بهروز افخمی به بررسی فیلم قلب رقه و سینمای محور مقاومت پرداختند، رضا صدیق منتقد و پژوهشگر سینما، با بیان خاطرات حضورش در سوریه نکاتی را درباره‌ی وضعیت تناسب سینمای محور مقاومت با تصویر واقعی سوریه بیان کرد: «سینمای دفاع مقدسمان که ساخت فیلمش همزمان با جنگ تحمیلی شروع شد در دلش سه فاکتور مهم وجود...

وب‌گاه مشرق نیوز

ماندگاری: منتظر امام زمان (عج) باید خسته از ظلم و تشنه عدالت باشد، هر فردی که به مراسم پیاده‌روی اربعین می‌رود بی‌شک تشنه عدالت حضرت مهدی (عج) است و باید ظلم موجود در جهان و استکبار جهانی را افشا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس که شهادت نصیبش نشده، درباره شهدا می‌نویسد: چه قدر بعضی از این شهدا بد بودند! دوست داشتند تنها بروند. دوست داشتند کسی از حال و هوایشان سر درنیاورد. انگاری اگر ما هم بغلشان نمازشب می‌خواندیم، ملائکه آن‌ها را نمی‌دیدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرزانه صادق مالواجرد وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم به شهدای شلمچه ادای احترام کرد.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرعزیر نصیرزاده درحالی که بررسی صلاحیتش با نطق مخالف 4 نماینده همراه بود اما توانست با رأی بالایی راهی ساختمان وزارت دفاع شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اکنون با رهبری حکیمانه و مدبرانه رهبر انقلاب، شعارهای ما از جمله جریان اربعین همان خط سرخ ایثار و شهادت و تعیین‌کننده نظم فعلی جهانی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

اربعین از چشم هر مستندسازی یک دنیای جدا دارد و بالطبع، نتیجه‌ای که دارد هم فرق می‌کند. از طرف دیگر مکتوب شدن پیاده‌روی اربعین نیز باعث ماندگاری این بخش مهم تاریخ اسلام خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

معتقدم ایجاد برابری و فرصت یکسان برای مستندسازانِ سراسر کشور باعث رشد مستندسازان شهرستانی می‌شود.