دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور، به مناسبت سالروز پدافند هوایی پیامی صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تیراندازی از تجهیزات این رشته بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم حین بازدید از فدراسیون تیراندازی با تپانچه و سلاح اهداف پروازی به تیراندازی پرداخت.

خبرگزاری مهر

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تیراندازی از تجهیزات این رشته بازدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نماز جمعه تهران گفت: تصمیم درستی که شهید خدمت آیت الله رئیسی در حذف ترجیحی اتخاذ کرد پرهزینه اما بسیار سازنده بود؛ این تصمیمات نیاز امروز و فرداست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب نماز جمعه تهران گفت: تصمیم درستی که شهید خدمت آیت الله رئیسی در حذف ترجیحی اتخاذ کرد پرهزینه اما بسیار سازنده بود؛ این تصمیمات نیاز امروز و فرداست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فیضی کلاسی در ابتدا گفت: در قرآن کریم آیه‌ای در شان اهل بیت (ع) داریم؛ [وَیُطعِمُونَ الطَعَامَ عَلَی حُبِهِ مِسکِینًا وَیَتِیمًا وَأَسِیرًا؛ اِنَمَا نُطعِمُکُم لِوَجهِ اللَهِ لَا نُرِیدُ مِنکُم جَزَاءً وَلَا شُکُورًا] در این آیات 8 و 9 سوره انسان آمده است؛ " و غذا را به پاس دوست داشتن خدا، به مسکین و یتیم و اسیر انفاق می‌کنند. [و می‌گویند:] ما...

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه رای به تمام کابینه نشان دهنده تعامل عقلانی مجلس با دولت بود، گفت: تصمیم درستی که شهید خدمت آیت‌الله رئیسی در حذف ارز ترجیحی اتخاذ کرد، پرهزینه اما بسیار سازنده بود.

خبرگزاری تسنیم

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه رای به تمام کابینه نشان دهنده تعامل عقلانی مجلس با دولت بود، گفت: تصمیم درستی که شهید خدمت "آیت‌الله رئیسی" در حذف ارز ترجیحی اتخاذ کرد، پرهزینه اما بسیار سازنده بود؛ این تصمیمات نیاز امروز و فرداست.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: هر گونه پرنده رادارگریز دشمن را از فرسنگ‌ها دورتر کشف و ردیابی می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشور خار چشمان دشمنان هستند، افزود: نیروی پدافند هوایی و هوا فضای سپاه تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند و بر اساس تدابیر و متناسب با آن پاسخ داده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رزمنده دفاع مقدس می گوید: در عملیات خیبر برادری که هنوز داغ از دست دادن برادرش را احساس می‌کرد، تصمیم گرفت که کار ناتمام او در خاکریزی زدن را به اتمام برساند؛ گویی به جای گریه و زاری، با گرفتن فرمان لودر در دست، به دشمن پاسخ داد که تا آخرین نفس از پای نخواهد نشست.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسعود پزشکیان در پیامی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر شهناز، محمدحسین و ناصر حاجیشاه را به خانواده ایشان و مردم استان خوزستان تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

اکبرخانی در کتاب «خاکسپاری دوم بانوی مرگ» داستانی جذاب برای نوجوانان امروز روایت می‌کند و از تقابلی می‌گوید که چهار دهه است ادامه دارد.